حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

مهربانی...

 مهربانی به چند گونه است: 

 یا از روی دلباختگی,ویا از روی حسابگری و سست عنصری... 

 تو مهربان بوده ای,به مفهوم مطلق کلمه. 

 

                                                                                     انوره دوبالزاک 

                                                                                         زنبق دره 

 

 *برای دونستن بیشتر از انوره,اینجا کلیک کنین. 

 *باز هم اول راهنمایی و این بار انوره دوبالزاک و زنبق دره! 

 *هنوز که هنوزه یکی از عاشقانه ترین رمان های جهان می دونم زنبق 

دره رو! 

 *من اصلا عادت ندارم الکی توصیه کنم!حتما بخونین این کتاب رو! 

 *دقیقا وسط امتحانات ثلث(اون موقع هنوز ترم نیومده بود!) این کتاب رو 

توی 3 روز تموم کردم!دوستم خیلی بهم حرف زد.منم گفتم این کتاب  

پیشت باشه,فقط مرد باش و اگه وسوسه شدی و تا آخر تو همین 

روزای امتحانات خوندیش,بیا و اعتراف کن!چند روز بعد اعتراف کرد! 

 *چند صفحه ی اول کتاب و توصیف جزء به جزء که داره تو رو مردد می  

کنه واسه ادامه!ولی کم کم بلایی به سرت می یاره که خواب و خوراک 

رو بی خیال می شی! 

 *چرا من وقتی چیزی رو خیلی دوس دارم انقد توی توصیفش جوگیر 

می شم؟!

نظرات 7 + ارسال نظر
سیما چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:36 ق.ظ http://golhayesheypoori.blogfa.com/

اگر دلت گرفت سکوت کن !
این روزها هیچ کس معنای دلتنگی رانمی داند ...
===========
منتظرتم...

ققنوس چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:43 ق.ظ http://sayesar.blogfa.com

سلام
تاحالا این لغت رو نشنیده بودم. . .
ممنون بابت توضیحت

مژگان چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:03 ب.ظ http://www.Mahivamah.mihanblog.com

مهربون بودن خیلی خوبه...
منم خیلی از کتاب خوندن لذت میبرم

پری چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:49 ب.ظ http://www.parpary1391.blogfa.com

کاش همیشه در کودکی می ماندیم تا به جای دلهایمان
فقط زانو هایمان زخمی می شد.....www.parpary1391.blogfa.com

وحید جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:42 ب.ظ http://v-vahid22ttenet.blogfa.com

چه خوش است من بمیرم تو بیایی سر مزارم زدلم صدا بر اید ک خوش امدی نگارم..........
چه سخته ی پروانه تو تار عنکبوت گیر کنه.........نه می تونه پرواز کنه نه می تونه بمیره...........
روزگار تلخ................

الهه شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:43 ب.ظ

از تمام دنیا شانه ای میخواهم برای سرم
و سری برای شانه ام
کسی خسته نیست از بالشهای ابری
دوست خوبم همیشه بخند باز هم ارزوهای خوب برایت میکنم

farzad دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 03:47 ب.ظ http://ma2ta11.blogsky.com

…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
,•’``’•,•’``’•,.
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•......’
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’
آپم...بیا...نظرم یادت نره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد