حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ای عزیز(نامه ی بیست و سوم)...

 عزیز من! 

 زندگی،بدون روزهای بد نمی شود؛بدون روزهای اشک و درد و خشم 

و غم.اما،روزهای بد،همچون برگهای پائیزی،باور کن که شتابان فرو می  

ریزند،و در زیر پاهای تو،اگر بخواهی،استخوان می شکنند،و درخت، 

استوار و مقاوم بر جای می ماند. 

 عزیز من! 

 برگهای پائیزی،بی شک،در تداوم بخشیدن به مفهوم درخت و مفهوم  

بخشیدن به تداوم درخت،سهمی از یاد نرفتنی دارند... . 

 

                                                                                     نادر ابراهیمی 

 

 *برای دونستن بیشتر از نادر ابراهیمی,اینجا کلیک کنین.

 *برای خوندن نامه های قبلی,کافیه عنوان "ای عزیز..." رو در وب جستجو

کنید. 

 *اول راهنمایی بودم که اولین رمان زندگیم رو خوندم!رمانی خارجی.بعد از

هشتمین رمان خارجی بود که اول بار رمانی ایرانی به دلم نشست!

از مرحوم نادری(متاسفانه هر چی فک کردم اسمش یادم نیومد که این جا

بنویسم!)

و این شد سرآغاز آشنایی من با رمان های ایرانی!

 *این چهل نامه ی مرحوم ابراهیمی به همسرش,هر نامه ش,خودش کتابی

جداگونه ست و قابل تدریس در دانشگاه!

نظرات 8 + ارسال نظر
تبلیغات چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:23 ق.ظ http://www.iranspam.blogfa.com

سلام وبلاگ قشنگی دارید اسپمر برای تبلیغ وبلاگت میخوای ؟ میدونی اسپمر چیه ؟ اسپمر یه نرم افزاره که خیلی راحت و سریع لیست وبلاگ ها رو برات اتومات جمع می کنه و نظری که دوست داری براشون ارسال میکنه . . . !!! اینطوری خیلی سریع آمار وبلاگت افزایش پیدا می کنه قیمت اسپمر ها فوق العادس برای خرید به شماره زیر پیامک بزنید 09375053786 اسپمر بلاگفا : 2000 تومان اسپمر بلاگ اسکای : 2000 تومان اسپمر میهن بلاگ : 5000 تومان اگر بخوای خودمون هم براتون تبلیغات می کنیم با قیمت های فوق العاده : ارسال 1000 نظر تبلیغاتی 2000 تومن ارسال 3000 نظر تبلیغاتی 5000 تومن ارسال 10000 نظر تبلیغاتی 10000 تومن برای سفارش با شماره ی زیر تماس بگیرید یا پیامک بزنید 09375053786 روش های خرید : 1_ خرید از طریق کارت به کارت 2_ خرید از طریق کارت شارژ ایرانسل 3_ خرید از طریق کارت شارژ همراه اول زود بیا www.iranspam.blogfa.com

ɃДꔠДЯ چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:12 ق.ظ http://www.l0vE9HaTE.blogfa.com

سلـام

ببخش دیر میام درگیر دانشگاه هستم

منم عاشق رمان های ایرانی هستم البته خارجی

هم خوندم اما خیلی کم ولی ایرانی یِ چیز دیگس

ققنوس چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:35 ق.ظ http://sayesar.blogfa.com

هرکه در این بزم مقرب تر است
جام بلا بیشترش میدهند....
من از پاییز متنفرم
متنفرممممممممممممممممم

مژگان چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:50 ق.ظ



قشنگ

parpary1391 چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:21 ب.ظ http://www.parpary1391.blogfa.com

ز ره هوس به تو کی رسم نفسی زخود نرمیده من
همه حیرتم به کجاروم به رهت سری نکشیده من
به چه برگ ؛ ساز طرب کنم زچه جام ؛ نشئه طلب کنم ؟
گل باغ شعله نچیده من می داغ دل نچشیده من
تو به محفلی ننموده رو که زتاب شعله ی غیرتش
همه اشک گشته به رنگ شمع و زچشم خود نچکیده من
چه بلا ستمکش غیرتم چه قدر نشانه ی حسرتم
که شهید خنجرناز تو شده عالمی و تپیده من
تو و صد چمن طرب و نمو من و شبنمی نگه آبرو
به بهار عالم رنگ و بو همه جلوه تو همه دیده من
به کدام نغمه ی دل گسل زنوا کشان نشوم خجل
چو جرس به غیر شکست دل سخنی زخود نشنیده من
من بیدل و غم غفلتی که زچشم پر ز فسون تو
همه جا زجلوه ی من پراست و به هیچ جا نرسیده من
http://www.parpary1391.blogfa.com

مهرداد چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:39 ب.ظ http://www.mehrdad04024.blogfa.com

شبی در محفلی ذکر علی بود ، شنیدم عاشقی مستانه فرمود ، اگر آتش به زیر پوست

داری ، نسوزی گر علی را دوست داری . عید غدیر خم بر شما مبارک . . .

بهار چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:40 ب.ظ http://www.sahel-abi.persianblog.ir

گفت تو غـرق گنـاهی؟ گفتمش یـا رب بلی

گفت پس آتش نمیـگیرد چـرا جـسم و تنـت

گفتمش چون حـک نمودم روی قلبم یا علی . . .

.

صلا پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:01 ق.ظ

عیش ونوش وگل وخار وغم وشادی بهمند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد