حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

خداوند,من و ماری!...

 یک ترانه ی کهن عرب این گونه آغاز می شود:"فقط خداوند و من آن چه را که

در قلبم می گذرد,می دانیم."امروز,پس از خواندن آن چه برایم نوشته ای,می

توانم به این ترانه چنین بیفزایم:فقط خداوند,من و ماری آن چه را که در قلبم

می گذرد,می دانیم. 

 

                                                                      جبران خلیل جبران 

                                                             نامه های عاشقانه ی یک پیامبر 

 

 *برای دونستن بیشتر از جبران,اینجا کلیک کنید. 

 *خیلی از ماها شاید همچین نامه ای رو تو زندگی مون داشتیم! 

 *پنداری این متن رو از طرف همه ی عاشقا نوشته!کافیه ی اسم ها رو  

عوض کنین!

 *یکی از بهترین عاشقانه نویس های جهان رو جبران می دونم! 

 *جبران معشوقه ای به نام ماری داشت,که بعدها,بعد از مرگ جبران,تمام نامه

هاش به ماری,توسط پائولو کوئلیو,با سختی و زحمت فراوان,جمع آوری می

شه و حاصلش می شه کتابی به شدت خواندنی با نام عاشقانه های یک

پیامبر

 *دین جبران مسیحی هست. 

 *در مورد مطلب "از امید تا واقعیت!..." حتما نظر بذارین.

نظرات 3 + ارسال نظر
ɃДꔠДЯ پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:20 ق.ظ http://www.l0vE9HaTE.blogfa.com

همه با امید زندن

مطمئن باش


******

سـلـام

با افتخـار لینـک شـُدی

مژگان پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:41 ب.ظ http://www.Mahivamah.mihanblog.com

لایک

shiva پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:02 ب.ظ http://ghazale-shiva.persianblog.ir

kheily jalebe.manoooon az matalebe zibatoooon

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد