حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

تو بخند!...

من فدایت،تو بجای همه گلهــــــــا بخند 

اینک این من که به پای تو درافتادم باز... 

ریسمانی کن از آن موی دراز 

تو بگیر! 

تو ببند. 

 

                                                                                  فریدون مشیری 

 

 *برای دونستن بیشتر از مشیری,اینجا کلیک کنین. 

 *دنیای مشیری رو دوس دارم.شعراش واقعا زیباست. 

 *اول بار سال 77 شعر کوچه رو که خوندم,عاشقش شدم! 

 *در مورد مطلب "از امید تا واقعیت!..." حتما نظر بذارین.

نظرات 4 + ارسال نظر
ققنوس یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:18 ق.ظ http://sayesar.blogfa.com

سلام
اولا تشکر زیاد بابت شعری که از فریدون مشیری گذاشتی !
دویما مرسی دوست من .بقیه میان میرن گل میزارن نمیزارن
.
.
.
مهم نیست!
مهم دوستای خوب من هستن از جمله شما
پس بازم بیا چون من همیشه میام...

حسین یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:40 ق.ظ http://istgah-akharin.blogfa.com

سلام

آپم و منتظر حضور پر مهر شما دوست عزیز [گل][گل][گل]

[گل][گل][گل][گل][گل]

خانه ام آتش گرفته ست ، آتشی جانسوز
هر طرف می سوزد این آتش
پرده ها و فرشها را ، تارشان با پود
من به هر سو می دوم گریان
در لهیب آتش پر دود
وز میان خنده هایم تلخ
و خروش گریه ام ناشاد
از دورن خسته ی سوزان
می کنم فریاد ،
ای فریاد !
ای فریاد ...
خانه ام آتش گرفته ست ، آتشی بی رحم
همچنان می سوزد این آتش
نقشهایی را که من بستم به خون دل
بر سر و چشم در و دیوار
در شب رسوای بی ساحل
وای بر من ، سوزد و سوزد
غنچه هایی را که پروردم به دشواری
در دهان گود گلدانها
روزهای سخت بیماری
از فراز بام هاشان ، شاد
دشمنانم موذیانه خنده های فتح شان بر لب
بر من آتش به جان ناظر
در پناه این مشبک شب
من به هر سو می دوم ،گریان ازین بیداد
می کنم فریاد ،
ای فریاد !
ای فریاد ...
وای بر من ، همچنان می سوزد این آتش
آنچه دارم یادگار و دفتر و دیوان
و آنچه دارد منظر و ایوان
من به دستان پر از تاول
این طرف را می کنم خاموش
وز لهیب آن روم از هوش
ز آن دگر سو شعله برخیزد ، به گردش دود
تا سحرگاهان ، که می داند که بود من شود نابود
مهدی اخوان ثالث

مژگان یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:39 ب.ظ http://www.Mahivamah.mihanblog.com

کاش می دیدم. چیست
آنچه از چشم تو تا عمق وجودم جاریست!

فریدون مشیری

یکی از شعرای قشنگش رو انتخاب کردی
ممنون

مهدیه یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:54 ب.ظ http://www.i-hate-love-70.blogfa.com

گـــاهی بـاید به دور خـود یکــ دیــوار تنهــــایی کشید

نـه بـرای اینکـه دیگـــرانــ را از خـودتــ دور کنی

بلکـه بـــرای اینکه ببینی بــرای چه کســـانی اهمیتــ داری

کــه اینــ دیوار را بشکنند . . .


سلام.ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد