حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

مرز تجربه ها...

 افرادی هستند که هرگز جرات نمی کنند به روح خود بنگرند.سعی نمی کنند

بدانند که میل به وحشیگری,از کجا سرچشمه می گیرد.جرات نمی کنند

بفهمند که خواب,درد و عشق ... مرز تجربه های انسان هاست.کسی

زندگی را می شناسد که با این مرزها آشنا باشد.کار سایر مردم,گذراندن

زمان,پیر شدن و مردن است;بدون این که واقعا بدانند در این دنیا چه می کنند. 

 

 

                                                                                       پائولو کوئلیو 

                                                                                        یازده دقیقه 

 

 *برای دونستن بیشتر از پائولو,اینجا کلیک کنین. 

 *اگه چند نفر تاثیرگذار در زندگی مو بخوام اسم ببرم,یکیش 

پائولوست!جدی می گم! 

 *کتاب یازده دقیقه در مورد دختری که یه روز رجوع می کنه به 

گذشته و به خودش می گه:شاید اگه اون روز(زمان کودکی) سر 

کلاس,وقتی پسری که خیلی منو دوس داشت,و پشت سرم نشسته 

بود و ازم مداد خواست(بهونه ای برای شروع رابطه!),اگه بهش توجه 

می کردم,و برمی گشتم و بهش مداد می دادم,الان مسیر زندگیم 

هم عوض شده بود!

 *من عادت ندارم الکی کتابی رو معرفی کنم!اونم من,با این سخت  

پسندی که دارم!یازده دقیقه و زهیر رو حتما بخونین. 

 *دنیای پائولو,خواسته یا ناخواسته,با عرفان شرق,گره خورده. 

 *اولین کتابی که از پائولو خوندم,اول راهنمایی بودم.کتابی با نام  

کیمیاگر.تنها کتاب پائولو که سبک روایت قصه گونه داره.

نظرات 4 + ارسال نظر
ققنوس دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:10 ق.ظ http://sayesar.blogfa.com

گل

صلا دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:20 ب.ظ

سلام دوست گرامی .از وقتی قالب وب رو تغییر دادید دلم میخواست حسم را منتقل کنم ولی بهتر دیدم مدتی بگذره .راستش شلوغی وعدم توازن تصاویر وتداخل نوشته های حاشیه با تصاویر خیلی تو ذوق من میزنه شاید دوستان دیگر چنین برداشتی نداشته باشند.ولی من چون شمارو دوست دارم وهرکس را دوست داشته باشم نقد وانتقادم را منتقل می کنم که اگر پسندید ترتیب اثر بده واگرنه که وظیفه ای ترک نشده باشد.باشما هم در میان گذاشتم تا چه قبول افتد وچه در نظر آید.ژایدار باشید

سلام دوست من.
ناراحت شدم!نه برای این که گفتین این موارد رو!بلکه از تصورتون که فک کردین ناراحت می شم و بعد از مدتی دارین می گین!اگه دوستان ایرادات وب رو نگن پس کی بگه؟دشمن؟!
خیلی وقته درگیر عکس قالب هستم!کمی بهتر شده ولی هنوز این مشکلات هست!دارم سعی می کنم برطرف شه.خود نوشته ها چی؟فقط به حاشیه ی نوشته ها اشاره کردین.یعنی در کل قابل خوندن هست؟به زودی برطرف می شه.مرسی که گفتین.

مژگان دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:22 ب.ظ http://www.Mahivamah.mihanblog.com

درسته بعضی همینطورین
ولی من نیستم جزوش

دخترپاییز دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:16 ب.ظ http://payizi-m.persianblog.ir

ایول پائولو کوئلیو
واقعا چرا بعضی از آدما اینجورین؟نهایتا به چی میخوان برسن؟چی باید بهشون اثبات بشه؟؟؟
(((بیا پیشم..منتظرتم)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد