حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

فرض دوم(نظرات)!...

 سلام دوستان من.چون جمعه های گذشته,با انعکاس نظرات شما عزیزان,در مورد مطلب "فرض دوم!...",در خدمتم.ابتدا متن نوشته ی من: 

                                             اینجا(کلیک کن) 

 و این هم نظرات شما دوستان: 

                                             اینجا(کلیک کن) 

 و این هم متن کامل آپ هفته ی گذشته: 

 «فرض دوم:زنی در کار نیست.»تلویزیون برنامه کودک پخش می کرد.«اگه زنی در کار نباشه،عشقی هم در کار نیست.شکسپیر و حافظ و رومئو و ژولیت و شیرین و فرهاد ول معطل اند.اگه روزی زن ها بخواند از این جا برند،تقریباً همه ی ادبیات و سینما و هنر دنیا رو باید با خودشون ببرند.اما اگه قرار باشه مردها برند چی؟اگر قرار باشه مردها از این دنیا گورشون رو گم کنند و برند، هت قول می دم که هر چی جنگ و کشتار و کثافت کاری های دیگه ست رو با خودشون می برند.دنیا عینهو گوشت خرگوش می مونه.نصف حلال،نصف حرام.زن نصفه ی حلال دنیاست.هر چی کثافت کاری و گندکاری هست توی مردهاست.هر کی قبول نداره ور داره آمار رو بخونه.تاریخ رو بخونه.تلویزیون تماشا کنه.» 

 

                                                                    مصطفی مستور 

                                                       استخوان خوک و دست های جذامی 

 

 *من با همه ی این نوشته موافق نیستم!اما بخش هایی رو با وجود مرد بودنم قبول دارم! 

 *من از اول هم می دونستم مرد و زن مکمل هم هستن و ...(ممنون از یادآوری دوستان!)!قصدم فقط بهتر و بهتر دیدن خودمون و جنس مخالف بود.همین! 

 *ظاهرا بیشترین دغدغه ی بعضی دوستان گذاشتن آشغال دم در واسه ساعت 9 هست!

نظرات 2 + ارسال نظر
شیوا و غزاله یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:30 ق.ظ http://ghazale-shiva.persianblog.ir/

نمی دانم دوستش دارم یا نه....؟!
با هم قدم می زنیم....
با هم میخوابیم...دلم که می گیرد آغوشش را باز میکند و بر گونه هایم بوسه می زند......
اما نمی دانم دوستش دارم یا نه....؟!
تنهایی ام را.........
با مطالبی جدید به روزم خوشحال میشم بهم سر بزنی

صبا سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:03 ب.ظ http://akharin-eshg.blogfa.com

سلام خوندم جالب بود
بانظرات دوستان موافقم..
گذاشتن اشغال دم دردغدغه نیست واسه خنده گفتن ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد