حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ترجمه ی ترانه:TRYING NOT TO LOVE YOU,ترانه ای از NICKELBACK

You call to me, and I fall at your feet

تو بهم میگی و من جلوی پاهات به زمین می افتم

How could anyone ask for more?

چطور کسی میتونه از این بیشتر بپرسه

And our time apart, like knives in my heart

و وقتمون از بین میره  مثل سوزنی ک توی قلبم میره

How could anyone ask for more?

چطور کسی میتونه بیشتر از این بخواد

But if there’s a pill to help me forget,

اما اگه اینجای یه قرصی بود به فراموشیم کمک میکرد

God knows I haven’t found it yet

خدا میدونه ک هنوز هم نتونستم پیداش کنم

But I’m dying to, God I’m trying to

اما دارم سعیم رو میکنم ، خدا دارم سعیم رو میکنم

‘Cause trying not to love you, only goes so far

چون سعی کردن برای اینکه عاشقت نباشم ، فقط یه کار بیهودست

Trying not to need you, is tearing me apart

سعی کردن برای اینکه بهت نیازی نداشته باشم ، منو تیکه پاره میکنه

Can’t see the silver lining, from down here on the floor

نمیشه این خط کشی نقره ای رو دید روی زمین

And I just keep on trying, but I don’t know what for

و من فقط به تلاش ادامه میدم اما نمیدونم برای چی

‘Cause trying not to love you

چون تلاش برای اینکه دوست نداشته باشم

Only makes me love you more

فقط   کاری میکنه ک من بیشتر عاشقت باشم

Only makes me love you more

فقط   کاری میکنه ک من بیشتر عاشقت باشم

(V2)

And this kind of pain, only time takes away

و یه جورایی درد هر بار ک میای ازم دور میشه

That’s why it’s harder to let you go

و این دلیل دیگه هست ک ول کردنت سخته

And nothing I can do, without thinking of you

و هیچ کاری نمیتونم بکنم بجز اینکه به تو فکر کنم

That’s why it’s harder to let you go

به خاطر اینکه این از ول کردنت سخت تره

But if there’s a pill to help me forget,

اما اگه اینجای یه قرصی بود به فراموشیم کمک میکرد

God knows I haven’t found it yet

خدا میدونه ک هنوز هم نتونستم پیداش کنم

But I’m dying to, God I’m trying to

اما دارم سعیم رو میکنم ، خدا دارم سعیم رو میکنم

‘Cause trying not to love you, only goes so far

چون سعی کردن برای اینکه عاشقت نباشم ، فقط یه کار بیهودست

Trying not to need you, is tearing me apart

سعی کردن برای اینکه بهت نیازی نداشته باشم ، منو تیکه پاره میکنه

Can’t see the silver lining, from down here on the floor

نمیشه این خط کشی نقره ای رو دید روی زمین

And I just keep on trying, but I don’t know what for

و من فقط به تلاش ادامه میدم اما نمیدونم برای چی

‘Cause trying not to love you

چون تلاش برای اینکه دوست نداشته باشم

Only makes me love you more

فقط   کاری میکنه ک من بیشتر عاشقت باشم

So I sit here divided, just talking to myself

پس این گوشه میشینم و به خودم فکر میکنم

Was it something that I did?

این هست کاری ک کرده بودم ؟

Was there somebody else?

پای کس دیگه ای در میونه ؟

When a voice from behind me, that was fighting back tears

وقتی ک ی صدایی از پشتم اومد ک این نبرد پس گرفتن اشکام بود

Sat right down beside me, and whispered right in my ear

ک کنار من نشسته بود و درست کنار گوشم زمزمه میکرد

Tonight I’m dying to tell you

امشب برای گفتن این به تو میمیرم و زنده میشه

That trying not to love you, only went so far

ک سعی برای عاشق نبودن تو فقط کار رو بدتر میکنه

Trying not to need you, is tearing me apart

سعی کردن برای اینکه بهت نیازی نداشته باشم ، منو تیکه پاره میکنه

Can’t see the silver lining, from down here on the floor

نمیشه این خط کشی نقره ای رو دید روی زمین

And I just keep on trying, but I don’t know what for

و من فقط به تلاش ادامه میدم اما نمیدونم برای چی

‘Cause trying not to love you

چون تلاش برای اینکه دوست نداشته باشم

Oh, yeah, trying not to love you

اوه اره ، تلاش برای عاشق نبودن تو

Only makes me love you more

فقط کاری میکنه ک بیشتر عاشقت باشم

Only makes me love you more

فقط کاری میکنه ک بیشتر عاشقت باشم 

 

 منبع:http://www.mihanlyrics.com/ 

 

 *برای دونستن بیشتر از نیکل,اینجا کلیک کنین. 

 *توی راک,و سبک راک,بهش نمره ی قبولی می دم. 

 *من به شخصه راکی که زیاد خشن نباشه رو بهتر دوس دارم! 

 *با وجود این که سبکش راک هست,ولی خیلی از ترانه هاش در مورد دوس داشتن و ... هست!

نظرات 1 + ارسال نظر
پریسا یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:30 ب.ظ

خیلی عالیبود واقعا ازتون منونم
تا حالا دقت کردین یه اهنگیو تو یه موقع از زمان خیلی بهش گوش میدی بدونه اینکه معنیشو بدونی ولی کلی باهاش حس میگیری .... بعدا وقتی معنی اون اهنگو میخونی ..... میبینی ... وای اینگار این اهنگو در وصف تو تو اون موقع خوندن ... خیلی برام جالبه
این هم یکی از همون اهنگا بود ... خیلی عجیبه ولی واقعیتی که بارها و بارها برام اتفاق افتاده ... ازت ممنونم
خدایی شعرو اهنگش چقدر قشنگه ... چرا ایرانی ها اینطوری نیستند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد