حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ترجمه ی ترانه:YOU,ترانه ای از EVANESCENCE

The words have been drained from this pencil  


این مداد داشت کلمات رو انکار میکرد 


Sweet words that I want to give you 
 

کلمات زیبایی که میخواستم به تو بگم 


And I can't sleep 
 

و من نمیتونم بخوابم 


I need to tell you 


باید بهت بگم

Goodnight  


شب بخیر 

When we're together, I feel perfect  


وقتی ما با همیم...احساس خوبی دارم 


When I'm pulled away from you, I fall apart  


وقتی کنارت نیستم حس میکنم دارم از هم میپاشم 


All you say is sacred to me 
 

هر چیزی به من میگی برام مقدسه 


Your eyes are so blue  


چشمای ابیت 


I can't look away  


من نمیتونم بهت نگاه نکنم 


As we lay in the stillness 


 وقتی با هم توی ارامش هستیم
 

You whisper to me  


تو با من زمزمه میکنی 

"Amy, marry me  


با من ازدواج کن 


Promise you'll stay with me" 
 

به من قول بده همیشه کنارم میمونی 


Oh you don't have to ask me 
 

تو نباید از من بپرسی 


You know you're all that I live for  


تو میدونی من فقط به خاطر تو زنده ام 


You know I'd die just to hold you 
 

میدونی برای اینکه تو رو در اغوش بگیرم دورغ میگم(به دیگران)ه 


Stay with you  


تا با تو بمونم
 

Somehow I'll show you  


در هر صورت بهت نشون میدم 


That you are my night sky  


که تو اسمان شب منی
 

I've always been right behind you  


من همیشه پشتت بودم 


Now I'll always be right beside you  


اما حالا همیشه کنارت میمونم 

So many nights I cried myself to sleep  


شبهای زیادی گریه کردم تا خوابم برد
 

Now that you love me, I love myself 
 

حالا که تو منو دوست داری منم خودمو دوست دارم
 

I never thought I would say this  


هیچوقت فکر نمیکردم اینو بگم 


I never thought there'd be You 


هیچوقت فکر نمیکردم یکی مثل تو رو پیدا کنم 

 

 *منبع:http://lovely-translations.mihanblog.com/ 

 

 *برای دونستن بیشتر از اوا,اینجا کلیک کنین. 

 *اگه بخوام یه زن رو توی راک اسم ببرم که دوسش دارم,اون آمی 

(اوانسنس اسم گروهشونه,اسم خود خواننده آمی لی) هست. 

 *همیشه وقتی خواننده ای تقریبا تمام ترانه هاش یه جورایی غمه, 

به گذشته ش رجوع کنین!می دونین اوانسنس که می شه اسم 

گروهشون,یعنی زوال تدریجی؟وقتی که آمی لی بچه بوده,یه روز توی 

مدرسه(دقیقا خاطرم نیست چطور!) جلو چشش,خواهر کوچیکشو 

می کشن.حتی ترانه ای هم بعدها واسه خواهرش خوند.هیچ وقت 

نتونست این ترانه رو به صورت زنده اجرا کنه!یه بار تو یه کنسرت سعی 

کرد,وسطاش انقد گریه کرد که خود تماشاچیا ازش خواستن دیگه 

ادامه نده! 

 *ترانه ی مای هرت ایز بروکن رو دیوانه وار دوست دارم.

نظرات 1 + ارسال نظر
|: دوشنبه 21 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 05:52 ب.ظ

خواهرش بیمار بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد