حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

عمو منصور!...

 وای که چه قدر لجم می گیرد از بچه هایی که به دوست ها  

می گویند عمو یا خاله... عمو منصور،خاله کتی... این ها را این  

آدم بزرگ های لوس بی مزه می اندازند توی دهان این بچه ها  

که یعنی خیر سرشان بگویند ماها خیلی خیلی به هم نزدیک  

هستیم.وقتی هم چیزی افتاد توی دهان این بچه ها... 

 

                                                                                   سارا سالار 

                                                                             احتمالا گم شده ام 

 

 *متاسفانه زندگی نامه ش تو اینترنت نبود که بذارم! 

 *اگه این سارا خانم از تعداد عمو و خاله و ... این چنینی من  

خبر داشت,مطمئنا من اعدام بودم! 

 *بچه ها که دلیلش سادگی شون و این اعتماد به همه ی  

آدم هاست,ولی خیلی از ماها دلیل استفاده ش واسمون شاید  

آب شدن یخ ها باشه!جدی می گم!اصولا از لحاظ روان شناسی  

یه جور اعتماد دو طرفه ایجاد می کنه!  

 *دوستان منظور بد نگیرن!منظور از تعداد زیاد عمو و عمه و ... که  

گفتم این حس اعتمادی که به من بوده و هست رو خواستم  

برسونم!من اصولا به دلیل عدم سوءاستفاده ای که دارم اعتماد  

عمومی نسبت به من بالاست.جدی می گم!واسه همین خیلی  

حواسم هست که خدای ناکرده از این اعتماد به عدم اعتماد نرسم! 

 *این کتاب برنده ی جایزه ی گلشیری در بخش "رمان اول" شد.

 *نوشته های سارا سالار,رک و بی رودربایسی گفته می شه!خوشمان آمد!

 *این سارا خانم,همسر سروش صحت تشریف دارن!

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:44 ق.ظ

آخه اخم نکنم چیکار کنم؟؟؟؟
گیرم اصلا من مردم آپ نکردم دیگه....تو نباید یه سر بزنی ببینی چه خبره[:S001:
این دفعه دیگه اگه نیومدی مطمئن باش نه اخمامو میبینی نه اثری از ققنوس تو وبت پیدامیشه

بهار یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:19 ق.ظ

___________$$$$$$
______$$$$$$__$$$$$$$$__$$
____$$____$$$$__$$$$__$$$$
__$$______$$$$$$__$$$$$$$$
__$$____$$$$$$$$__$$$$$$
__$$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$
$$__$$$$$$$$$$__$$__$$$$$$
$$$$__$$$$$$__$$__$$$$
__$$$$______$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$
_$$$$$$$$__$$$$$$$$$__$$$
__$$$$$$___$$$$$$$_ $$$$
___$$$$_____________`$$$
___________________ $$
__________________`$$`
________________$$`
_____$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$
_$$$$____$$_$`
$$$$$__$$___$$___$$$$
$$$$$$$______`$$_$$$$$$
$$$$__________$$$_____$
$$___________` $$____$$
_____$$$_____$$`___$$$$
___$$$$$$___$$__$$$$$$
__$$$$$$$$_$$_$$___$$$
_$$$____$$$$_$$__$$$$
__$$_____$$_$$$$$$$
___$______`$$
___________$$
____________$$`
___________`$$
__________$$
_________$$
________$$
اپم
بدو بیا

اسرا یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:50 ق.ظ http://www.27788.mihanblog.com

یه دریا اشـــــــــــــــک برای ریختن دارم…
یه دل گرفته…
یه زندگی پر از خالــی…
من سرشارم از تنــهایـــــــــی…

حسین یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:51 ق.ظ http://istgah-akharin.blogfa.com

سلام

آپم و منتظر حضور گرم شما

[گل][لبخند][گل]

در شب قطبی
این سحر گم کرده ی بی کوکب قطبی
در شب جاوید
زی شبستان غریب من
نقبی از زندان به کشتنگاه
برگ زردی هم نیارد باد ولگردی
از خزان جاودان بیشه ی خورشید
«مهدی اخوان ثالث»

کوثر یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:54 ب.ظ http://heseagibeman.blogfa.com

سلام ممنون که اومدی به وبلاگم
راستی با هر گونه تبادل لینک هم موافقم

سمانه یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:56 ب.ظ

چه جالب.
به من یاد دادند بگم عمو وخاله.منم انقدر بدم میاد
خودم خیلی عمو کم دارم حالا به همه ی دوستای بابام باید بگم عمو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد