حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ترجمه ی ترانه:BEAUTIFUL,ترانه ای از CHRISTINA AGUILERA

همه روزها زیبا بودند
 

And suddenly, i saw debris
 

و ناگهان خورد شدن خودم را دیدم 


Now and then, I get insecure
 

هر لحظه احساس نا امنی می کنم 


From all the pain, I'm so ashamed 


و بخاطر تمام رنج و دردهام احساس شرم می کنم 


I am beautiful no matter what they say 


من زیبام، مهم نیستا، اونا چی میگن

Words can't bring me down 


من با حرف مردم نمیشکنم
 

I am beautiful in every single way 


من از همه نظر زیبام 


Yes, words can't bring me down 


آره، من با حرف مردم نمیشکنم
 

So don't you bring me down today 


پس سعی نکن امروز منو خورد کنی
 

To all your friends, you're delirious
 

از نظر دوستات تو یه دیوونه ای
 

So consumed in all your doom 


کسی که مقهور سرنوشتش شده
 

Trying hard to fill the emptiness 


و به سختی سعی می کنه تا پوچی خودش رو پر کنه 


The piece is gone left the puzzle undone
 

تکه ای از پازل زندگیت رو گم کردی و اونو نا تموم گذاشتی
 

That's the way it is 


همینه که هست
 

You are beautiful no matter what they say 


تو زیبایی و مهم نیست بقیه چی میگن
 

Words can't bring you down 


حرف مردم نمیتونه تورو از پا در بیاره 


You are beautiful in every single way 


تو از همه نظر زیبایی
 

Yes, words can't bring you down 


آره، حرف مردم نمیتونه تورو از پا در بیاره
 

Don't you bring me down today... 


امروز منو از پا در نیار 


No matter what we do  


(no matter what we do)
 

مهم نیست چیکار می کنیم 


No matter what they say 

 
(no matter what they say)
 

مهم نیست که اونا چی میگن
 

When the sun is shining through 


وقتی آفتاب بدرخشه 


Then the clouds won't stay 


اون وقته که ابر ها نمیمونن 


And everywhere we go 
 

(everywhere we go) 


و هر جا که بریم 


The sun won't always shine  


(sun won't always shine)
 

همیشه خورشید نمیدرخشه 


But tomorrow will find a way
 

All the other times
 

و برای همیشه راهی پیدا خواهیم کرد
 

'cause we are beautiful no matter what they say
 

چون ما ریباییم و مهم نیست که تونا چی میگن
 

Yes, words won't bring us down, oh no
 

آره، حرفای اونا نمیتونه مارو از پا در بیاره
 

We are beautiful in every single way
 

ما از همه نظر زیباییم 


Yes, words can't bring us down 


آره، حرفای اونا نمیتونه ما رو از پا در بیاره 


Don't you bring me down today 


امروز منو از پا در نیار 


Don't you bring me down today 


امروز منو از پا در نیار 


Don't you bring me down today
 

امروز منو از پا در نیار 

 

منبع:http://www.iroonionline.com/

نظرات 6 + ارسال نظر
parisa شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:44 ق.ظ http://www.zire0.persianblog.ir

متنش چقد قشنگ بود راسی آپم

ققنوس شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:12 ق.ظ http://sayesar.blogfa.com

پاشو بیا آپم ....
.
.
.دارم میرم جنوب واسه 10روز .
.
.
دلم براتون تنگ میشه[گریه]
.
.
شما چی؟
.
.
.
دنه د این رسم رفاقت نی
یه توک پا بیا بدرقه کن تا دههههههههههههه روز دیگه نیستما... [گریه]

منتظرم[گل]

ماسح شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:59 ب.ظ http://hesamghazi.persianblog.ir/post/1360/

سلام من تا حالا کسی را برای خواندن مطلبی دعوت نکرده ام
اما دوست دارم این پست را بخوانید
با تشکر یا علی

نرگس شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:49 ب.ظ http://kaghazekhatkhati.blogsky.com/

من این آهنگو ندارم، اگه امکان داره لینک مربوط به آهنگ را هم بزارید ممنون میشم

تبسم شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:14 ب.ظ http://heehaw-p.mihanblog.com

سلام خوبی؟خوش باشی وب خوبی داری اگه با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن

نرگس یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:40 ب.ظ http://kaghazekhatkhati.blogsky.com/

دوست خوبم ممنون که به نظرم احترام گذاشتی و وقت گران بهاتو به خاطر من صرف کردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد