حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ای عزیز(نامه ی یازدهم)...

بانوی بالا منزلت ما!

به یاری اراده و ایمانی همچون کوه

خوب ترین روزهای زندگی

-فراسوی جملگی صخره های صعب تحمل سوز

بر فراز قله های رفیع شادمانی-

در انتظارت باد!

به خاطر چندمین سالگرد تولدت

از سوی این کوهنورد قدیمی.

 

                                                                                     نادر ابراهیمی 

 

 *برای دونستن بیشتر از نادر ابراهیمی,اینجا کلیک کنین.

 *برای خوندن نامه های قبلی,کافیه عنوان "ای عزیز..." رو در وب جستجو

کنید. 

 *اول راهنمایی بودم که اولین رمان زندگیم رو خوندم!رمانی خارجی.بعد از

هشتمین رمان خارجی بود که اول بار رمانی ایرانی به دلم نشست!

از مرحوم نادری(متاسفانه هر چی فک کردم اسمش یادم نیومد که این جا

بنویسم!)

 *و این شد سرآغاز آشنایی من با رمان های ایرانی!

 *این چهل نامه ی مرحوم ابراهیمی به همسرش,هر نامه ش,خودش کتابی

جداگونه ست و قابل تدریس در دانشگاه!  

 *در مورد مطلب "ظاهر او..." حتما نظر بذارید.

نظرات 4 + ارسال نظر
بهار دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:04 ق.ظ

امــــروز هـــــم آمــــد
خورشـــید امــــروز هم آمـــد
امروز آن مـــرد هم آمد
امروز هم بابا آب داد
امروز هم کبری هزار تصمیم گرفت
امروز هم روبهی کلاغی دید
امروز هم هزار نفر الفبا یاد گرفتند
وقت آن نرسیده تو هم بیایی
........................
زیبا بود
بیا منتظرتما[بوسه]

ققنوس دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:17 ب.ظ http://sayesar.blogfa.com

سلام عزیزم خوبی ؟؟آپم پاشو بیا به حرف دل ققنوش گوش کن دلش پره در حد لالیگا[ناراحت][تشویش][گریه]

نرگس دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:06 ب.ظ http://kaghazekhatkhatii.blogsky.com/

مثل همیشه زیبا و قشنگ انتخاب کردید

چشم انتظاری سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:27 ق.ظ

آفرین خیلی زیبا نوشتی
درود به قلم حس سبزگونه ات
با افتخار دعوتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد