حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ترجمه ی ترانه:HOTEL CALIFORNIA,ترانه ای از EAGLES

On a dark desert highway,  


در بزرگراه بیابانی تاریکی 


Cool wind in my hair,  


باد سردی در موهایم می وزید
 

Warm smell of "colitas"  


Rising up through the air, 


بوی گرم گیاهان بیابینی در هوا پیچیده بود 


Up ahead in the distance  


I saw a shimmering light, 


و در آن دوردست سوسوی نوری را دیدم

My head grew heavy and my sight grew dim,  


(از خستگی) سرم سنگین شده بود و چشمانم تار 


I had to stop for the night.  


پس مجبور شدم شب را در آنجا بمانم 


There she stood in the doorway, 
 

و آن بانو در درگاه ایستاده بود 


I heard the mission bell  


صدای زنگ پیغام را شنیدم که به صدا در آمد 


And I was thinkin' to myself : 


داشتم با خودم فکر می کردم که: 


"This could be heaven and this could be hell" 


"این بهشت است یا جهنم؟!" 


Then she lit up a candle, 


سپس او شمعی را روشن کرد  


And she showed me the way, 


و راه را به من نشان داد 


There were voices down the corridor,  


صدا هایی از انتهای رهرو می آمد 


I thought I heard them say 
 

که انگار می گفتند: 


Welcome to the Hotel California,  


به "هتل کالیفرنیا" خوش آمدید 


Such a lovely place, (Such a lovely place) Such a lovely face 


چه مکان دوست داشتنی،( چه مکان دوست داشتنی)، چه صورت 

دوست داشتنی
Plenty of room at the Hotel California,  


Any time of year, (Any time of year) You can find it here
 

هر زمان از سال که بخواهید میتوانید در "هتل کالیفرنیا" اطاق خالی 

پیدا کنید
 

Her mind is Tiffany-twisted,  


نظرش به کل تغییر کرد 


She got the Mercedes Bends,  


مرسدس بنز داشت 


She got a lot of pretty, pretty boys  


و خادمان زیبایی 


she calls friends 
 

دوستانش را صدا زد
 

How they dance in the courtyard,  


تا در حیاط برقصند 


Sweet summer sweat  


در گرمای مطبوع تابستان 


Some dance to remember,  


بعضی می رقصیدند تا بخاطر بیارن 


Some dance to forget 


بعضی می رقصیدند تا فراموش کنن 


So I called up the Captain  


و من کاپیتا را صدا زدم 


"Please bring me my wine"  


"لطفا مشروب من را بیاورید" 


He said, "We haven't had that spirit here  


Since nineteen sixty-nine"  


و او گفت:"ما یک همچین مشروبی را از سال 1969 اینجا نداشتیم!" 


And still those voices are calling from far away, 
 

و هنوز آن صدا ها را از دور دست می شنوم که 


Wake you up in the middle of the night  


وقتی تورا نیمه های شب بلند می کرد 


Just to hear them say: 


تا بگویند: 


Welcome to the Hotel California,  


به "هتل کالیفرنیا" خوش آمدید 


Such a lovely place, (Such a lovely place) Such a lovely face 


چه مکان دوست داشتنی،( چه مکان دوست داشتنی)، چه صورت 

دوست داشتنی 


They're live it up at the Hotel California, 
 

آنها زندگی راحتی در "هتل کالیفرنیا" داشتند 


What a nice surprise, (What a nice surprise) Bring your alibis 


چه سورپریز زیبایی،( چه سورپریز زیبایی)،  


Mirrors on the ceiling, 


سقفهای آینه کاری شده بودند و 


The pink champagne on ice, and she said: 


"شامپین صورتی در لیواهای پر از یخ ، و آن بانو گفت:
 

"We are all just prisoners here,
Of our own device"  


"ما همگه اینجا زندانی مکر و حیله خود هستیم" 


And in the master's chambers 
 

و در اطاق صاحب خانه 


They gathered for the feast,  


همه برای ضیافت جمع شده بودند 


They stabbed it with their steely knives, 
 

آنها آن را با چاقوهایشان زخمی کرده بودند 


But they just can't kill the beast 


ولی تنها چیزی که نمی توانند بکشند حیوانات هستند 


Last thing I remember, I was running for the door, 


آخرین چیزی که به یاد دارم اینست که در حال دویدن به سمت در بودم
 

I had to find the passage back to the place I was before,  


باید راه بازگشت را پیدا می کردم، جایی که از آنجا آمده بودم 


"Relax," said the night man, "We are programmed to receive, 
 

نگهبان گفت "آرام باش"، ما دستور داریم که (روحت) را بگیریم 


You can check out anytime you like... but you can never leave" 


هر زمانی را که بخواهی می توانی انتخاب کنی، ولی هرگز 

نمی توانی از اینجا خارج شوی 

 

منبع:http://www.iroonionline.com/

نظرات 2 + ارسال نظر
نرگس یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:51 ق.ظ http://kaghazekhatkhati.blogsky.com/

پر از خاطره است

آرتمیس جمعه 9 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:26 ب.ظ http://samakeayyar.blogfa.com


عاشق این آهنگ ایگلسیا هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد