حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

با تو...

 با تو,همه چیز متفاوت است,چون زیبا و پرشور است,و من 

تسلیم خودم را دوست دارم.گاه,صحبتی را آغاز نکرده ایم,و با این 

وجود,آن چه را که تو می گویی,درک می کنم;پیش از آن که 

جمله ای را آغاز کنی,من در پایان آنم. 

 

                                                                     جبران خلیل جبران 

                                                             نامه های عاشقانه ی یک پیامبر 

 

 * برای دونستن بیشتر از جبران,اینجا کلیک کنید. 

 *یکی از بهترین عاشقانه نویس های جهان رو جبران می دونم! 

 *جبران معشوقه ای به نام ماریا(یا ماری,اگه اشتباه نکنم!) داشت, 

که بعدها,بعد از مرگ جبران,تمام نامه هاش به ماری,توسط پائولو 

کوئلیو,با سختی و زحمت فراوان,جمع آوری می شه و حاصلش 

می شه کتابی به شدت خواندنی با نام عاشقانه های یک پیامبر 

(بعضی هاش رو تو وب گذاشتم). 

 *دین جبران مسیحی هست. 

  

نظرات 4 + ارسال نظر
نرگس جمعه 2 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:30 ق.ظ http://kaghazekhatkhati.blogsky.com/

تنها خدارو برام مجسم میکنه

بهار جمعه 2 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:04 ب.ظ

هیچ جا نمیرم
میخوام از عسلویه برم شیراز جایی نمیرم

چشم انتظاری جمعه 2 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:19 ب.ظ

اما با تو پایانی را نمی توان دید
با تو همه چیز دست یافتنی است
با افتخار دعوتید

sama شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:05 ب.ظ http://iwantthese.mihanblog.com

سلام.وبلاگتون خیلی خوبه.راستی این تغییراتو از قبیل قسمت نظر دهی خودتون انجام دادین؟می شه در صورت امکان به من هم یاد بدین؟خوشحال می شم به وبلاگ من هم سر بزنید.منتظرتون هستم.خواهشا منو از نظرات سبزتون هم بهره مند کنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد