حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ترجمه ی ترانه:ME HACES FALTA,ترانه ای از JENNIFER LOPEZ

I need you 


من بهت نیاز دارم 


Now i do miss you 


حالا من دلتنگ تو شدم 


Now that i do believe it 


حالا من اینو باور میکنم 


It hurts to live and think that i chose instead of the sky the hell 


این به زندگی اسیب میرسونه و فکر میکنم که من به جای اسمان 

جهنم رو انتخاب کردم


Because i do miss your kisses 


چرا که من دلتنگ بوسه های تو هستم
 

Because i am dying incide me 


چرا که من دارم از داخل میمیرم
 

I am walking away from you towards the darkness 


من دارم از تو به سمت تاریکی قدم بر میدارم 


And i find myself in the mud 


و من خودم رو در لجن پیدا کردم

To tell the truth, i don’t feel well 


برای گفتن حقیقت من احساس خوبی نمیکنم
 

To suffer means to scream 


تحمل کردن یعنی فریاد زدن

(Chorus)
Yes i need you 


بله من به تو نیاز دارم 


I need you
 

من به تو نیاز دارم 


Yes i remember you, i miss you 


بله من تو رو به خاطر دارم من دلتنگ توئم
 

I feel you in my soul
 

من تو رو در روحم حس میکنم(خود واقعی)

Yes i need you 


بله من به تو نیاز دارم
 

I need you 


من به تو نیاز دارم 


Yes i regret it 


بله من بابتش متاسفم 


I hate myself, i am desperate. 


من از خودم متنفرم من نا امید هستم 


Desperate, i am here desperate 


نا امید من اینجا ناامید هستم
 

Now i do miss you 


حالا من دلتنگ تو هستم 


Now i feel less completed 


حالا احساس پوچی کامل میکنم 


Now i can feel all the loneliness that scares so many people 


حالا من میتونم تنهایی رو که بسیاری از مردم ازش میترسن حس کنم
 

Because i do miss you, i do think of you 


چرا که من دلتنگ تو هستم من به تو فکر میکنم 


Because the pain is too intense 


چرا که درد زیادی شدیده 


To live through the final battle 


زندگی کردن به واسطه ی اخرین نبرد 


Means to cross the desert
 

یعنی پیموندن صحرا 


To tell the truth i don’t feel well
 

برای گفتن حقیقت احساس خوبی نمیکنم 


To suffer means to scream 


تحمل کردن یعنی فریاد زدن 

 

منبع:http://www.generaleshop.com

نظرات 1 + ارسال نظر
nazgoll شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:05 ق.ظ http://nazgol411.persianblog.ir

شما لینک شدین با اسم حس سبز من رو هم با اسم غم نامه نازگل لینک کنینن ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد