حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

آتش هیجان...

 مبارزه را بپذیرید.و فراموش نکنید:در زندگی لحظه هایی هست که 

بیش تر نیازمند شجاعتیم تا احتیاط.بعضی تصمیم ها نیازمند آتش 

هیجان هستند.بنابراین,عادت کرده ایم بگوئیم:آرامش لازم است. 

باید برای این تصمیم آماده باشم. 

 

                                                                                     پائولو کوئلیو 

                                                                                       مکتوب 2 

 

 *برای دونستن بیشتر از پائولو,اینجا کلیک کنین. 

 *اگه چند نفر تاثیرگذار در زندگی مو بخوام اسم ببرم,یکیش پائولوست! 

جدی می گم! 

 *اساسا کتابی به نام مکتوب 2 وجود خارجی نداره!کتابی تو ایران به این 

نام وارد بازار شد و از قضا خیلی هم فروخت!بعدا مشخص شد این کتاب رو 

سوء استفاده کننده گان از محبوبیت پائولو,با گلچین بخش هایی از کتاب  

های اون,در این کتاب,انجام دادن!اما الان چون همه به این نام می شناسن, 

من هم مجبور شدم به این نام ذکر کنم!

 *من عادت ندارم الکی کتابی رو معرفی کنم!اونم من,با این سخت پسندی 

که دارم!یازده دقیقه و زهیر رو حتما بخونین. 

 *دنیای پائولو,خواسته یا ناخواسته,با عرفان شرق,گره خورده. 

 *اولین کتابی که از پائولو خوندم,اول راهنمایی بودم.کتابی با نام کیمیاگر. 

تنها کتاب پائولو که سبک روایت قصه گونه داره. 

 *در مورد مطلب "4 روز,4 عروسک!..." حتما نظر بذارید.

نظرات 9 + ارسال نظر
اخگر دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:31 ق.ظ http://www.akhgar7.blogsky.com

...
همین کافیست!

علیرضا دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:14 ب.ظ http://www.ali15800.blogfa.com

در خلوت کوچه هایم
باد می آید
اینجا من هستم ؛
دلم تنگ نیست....
تنها منتظر بارانم
تا قطره هایش بهانه ایی باشند
برای نم ناک بودن لحظه هایم
و اثباتی
بر بی گناهی چشمانم..........




[گل][بوسه] ناری ناری ناری مگه تو اناری داری[گل][بوسه]

چشم انتظاری دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:18 ب.ظ

سلام
با افتخار دعوتید

اعظم سبحانی دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:46 ب.ظ http://1341abcd.blogfa.com

حرف آخر



هزار خواهش و آیا

هزار پرسش و اما

هزار چون و هزاران چرای بی زیرا



هزار بود و نبود

هزار شاید و باید

هزار باد و مباد



هزار کار نکرده

هزار کاش و اگر

هزار بار نبرده

هزار بوک و مگر

هزار بار همیشه

هزار بار هنوز...



مگر تو ای همه هرگز

مگر تو ای همه هیچ

مگر تو نقطه پایان

بر این هزار خط نا تمام بگذاری

مگر تو ای دم آخر

در این میانه تو

سنگ تمام بگذاری

عمران دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:02 ب.ظ http://ahorashiton.blogfa.com/

سلام دوست عزیز
مدتها بود به دلیل مشغله کاری و درسی وقت سر خاروندن نداشتم /ولی امروز مجالی یافتم تا دوباره به دوستانم سری بزنم 0

آزاده دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:13 ب.ظ http://feelinggod.blogfa.com/

نه برای اون نبود
اون قسمتو حذف کردمممممم

بهار دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:49 ب.ظ http://sahel-abi.persianblog.ir

روزگارم بد نیست غم کم میخورم

کم که نه هر روز کمکم میخورم

عشق از من دورو پایم لنگ بود

غیمتش بسیار دستم تنگ بود

گر نرفتم هر دو پایم خسته بود

شیشه گر افتاد هر دو دستم بسته بود

چند روز یست که حالم بد نیست

حال ما از این و آن پرسید نیست

گاه بر زمین زل میزنم گاه بر حافظ تفعل میزنم

حافظ فرزانه دل فالم را گرفت یک غزل آمدوحالم را گرفت

مازیاران چشم یاری داشتیم خود غلط بود آنچه ماپنداشتیم

دست چین سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:06 ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام و درود خدا بر شما
خوبین

۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞
...(▒)(▒)رسول اکرم سلام الله علیه:
.(▒)(█)(▒)عبادتی که همراه با خوردن مال حرام باشد، همچون
...(▒)(▒)ساختمانی است که روی شن زار
۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞
♥..♥
♥..♥






♥..♥
♥..♥
۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞
...(▒)(▒)رسول اکرم سلام الله علیه:
.(▒)(█)(▒)برای بهره مندی از رزق ازدواج کنید
...(▒)(▒)زیرا در زنان برکت است.
۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞
و من الله توفیق
اللهم عجل لولیک الفرج
و جعلنا من اعوانه و انصاره
و المستشهدین بین یدیه
یاعلی

نجوا سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:30 ق.ظ http://nnaajjvvaa.blogfa.com

مرسی گلم که بهم سر زدی و نظر دادی
مطالب خوبی گذاشتی
احسنت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد