حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ای عزیز(نامه ی چهارم)...

 همقدم همیشگی من!

 مطمئن باش هرگز پیش نخواهد آمد که تو را دانسته بیازارم یا به  

خشم بیاورم.هرگز پیش نخواهد آمد.

 آنچه در چند روز گذشته تو را رنجیده خاطر و دل آزرده کرده است, 

مرا،بسیار بیش از تو به افسردگی کشانده است. 

 و مطمئن باش چنان می روم که بدانم - به دقت- که چه چیز ها این  

زمان تو را زخم می زند.تا از این پس،حتی نا دانسته نیز تو را نیازارم. 

 ما باید درست بشویم. 

 ما باید تغییر کنیم... . 

 

                                                                                     نادر ابراهیمی 

 

 *برای دونستن بیشتر از نادر ابراهیمی,اینجا کلیک کنین.

 *اول راهنمایی بودم که اولین رمان زندگیم رو خوندم!رمانی خارجی.بعد از

هشتمین رمان خارجی بود که اول بار رمانی ایرانی به دلم نشست!

از مرحوم نادری(متاسفانه هر چی فک کردم اسمش یادم نیومد که این جا

بنویسم!)

 *و این شد سرآغاز آشنایی من با رمان های ایرانی!

 *این چهل نامه ی مرحوم ابراهیمی به همسرش,هر نامه ش,خودش کتابی

جداگونه ست و قابل تدریس در دانشگاه! 

 *در مورد مطلب "پس کی وقت من می رسه؟..." حتما نظر بذارید.

نظرات 4 + ارسال نظر
نجوا دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:31 ق.ظ

تمام می شود
تمام ناگفته های من
فقط چند نقطه چین باقی می ماند
تا حرف های سادگی هایم را
دوباره تکرار کنی
...[گل]

سپیدبال دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:45 ق.ظ

سلام...مرسی بابات تبریکات تولد۱
پیر شدیم رفت...۲۳ ساله شدم!!فضول خان!

فاطمه دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:36 ب.ظ http://www.nafasekhatereha.blogfa.com

سلام ممنون که بهم سر زدی و ممنون از کامنتت!!

شکوفه دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:20 ب.ظ http://blossomm1980.mihanblog.com

سلام مهربون

خیلی وقته سر نزدینا
کجایییینننننننننننننننن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد