حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

به سوی نور...

 نگران نباش,در حقیقت هنگامی که روح خود را به سوی نور تعالی 

می بخشیم,نخستین چیزی که می بینیم,تارهای عنکبوت و غبار 

و ضعف های روح مان است.اما همین فرصتی برای آن ها ست. 

هرگز نگذار آگاهی از عیب هایت,تو را بترساند. 

 

                                                                                      پائولو کوئلیو 

                                                                                        مکتوب 2 

  

 *برای دونستن بیشتر از پائولو,اینجا کلیک کنین.  

 *اگه چند نفر تاثیرگذار در زندگی مو بخوام اسم ببرم,یکیش پائولوست! 

جدی می گم! 

 *اساسا کتابی به نام مکتوب 2 وجود خارجی نداره!کتابی تو ایران به این 

نام وارد بازار شد و از قضا خیلی هم فروخت!بعدا مشخص شد این کتاب رو 

سوء استفاده کننده گان از محبوبیت پائولو,با گلچین بخش هایی از کتاب  

های اون,در این کتاب,انجام دادن!اما الان چون همه به این نام می شناسن, 

من هم مجبور شدم به این نام ذکر کنم!

 *من عادت ندارم الکی کتابی رو معرفی کنم!اونم من,با این سخت پسندی 

که دارم!یازده دقیقه و زهیر رو حتما بخونین. 

 *دنیای پائولو,خواسته یا ناخواسته,با عرفان شرق,گره خورده. 

 *اولین کتابی که از پائولو خوندم,اول راهنمایی بودم.کتابی با نام کیمیاگر. 

تنها کتاب پائولو که سبک روایت قصه گونه داره. 

 *ظهر,یک  ساعتی رو در حال چرت زدن بودم.خاله م اینا پیشمون 

بودن.پسر هفت سالش که جن ترین بچه ی دنیاست,تو حین خواب 

من,آروم اومد بالا سرم و با ناخن گیر یه ذره از موهامو کوتاه کرد!با  

ترس و لرز و تو همون خواب و بیداری,پرسیدم چرا؟گفت می خوام 

دی نای نایتو آزمایش کنم!و من بدبخت  بعد از این که چرتم پرید,تازه 

فهمیدم منظورش DNA بود!بدبختی رو می بینین!!! 

 *عصر که شد,دیدم داره با هزار زحمت تلاش می کنه گردنش رو 

کامل تاب بده!گفتم چرا عزیزم؟گفت می خوام از این به بعد جغد 

باشم!!!و من سعی کردم دیگه کله م سوت نکشه! 

نظرات 5 + ارسال نظر
باران جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:13 ب.ظ http://autumn25.blogfa.com/http://

_ ஜ♥*•. _-----ـ ـ ـ ـ :.☆☆☆
__________________$$$$$$
_________________$$$$$$$$
________________$$$$$$$$$$
_________________$$$$$$$$$$$
__________________$$$$$$$$$$___
____________________$$$_$$$$$$_$$
__$$$___$$$ _________$$$_$$$$$_$$
_$$$$$_$$$$$_______$$$$$$_$$$$$
_$$$$$$$$$$$______$$$$$$$$$
___$$$$$$$_______$$$$$$$$$$$
_____$$$$________$$$$$$$$$$$$
_______$__________$$$$$$$$$_$$$
________$__________$$$$$$$$__$$$
_________$_________$$$$$$$____ $$
__________$_______$$$$$$$$_____$$
___________$_____$$_$$$$$$_____$$
____________$___$$__$$$$$$$___ $$
_____________$_$$___$$$$$$$$__$$
______________$_____$$$$$$$$___
_______________$____$$$$$$$
____________________$$$$$$
____________________$$$$$
____________________$$$$
____________________$$$$
____________________$$$$
____________________$$$$
_ ஜ♥*•. _-----ـ ـ ـ ـ :.☆☆☆
آپم

رها جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:24 ب.ظ

اما این آگاهی همون چیزیه که ازش فرار میکنیم
به هر شکل که باشه
و به هر شکل که بشه

عرفان جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:23 ب.ظ http://ebrahimerfani.blogfa.com/


به نام یزدان پاک

سلام بر دوست عزیزم

قشنگ بود

چشم نگران نیستم

شاد باشی و سربلند

سپیدبال جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:11 ب.ظ

سلام...من برگشتم...
مشتاق دیدار
راستی چه پسر خاله ی نازی داری!!

ی دوس جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:44 ب.ظ http://asemane-tabdar.blogsky.com/

قسمت اول واقعا زیبا بود مرسی
امان از دست این مدل پسرخاله ها و افکاری ک تو اون کلشون میگذره
چی میکشی تو از دستش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد