حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

کالایی(عروسکی) خانگی به نام زن(نظرات)...

 سلام دوستان من.چون جمعه های گذشته,با انعکاس نظرات شما عزیزان 

,در مورد مطلب "کالایی(عروسکی) خانگی به نام زن!...",در خدمتم. 

 ابتدا متن نوشته ی من: 

                                          اینجا(کلیک کن) 

 و این هم نظرات شما دوستان: 

                                          اینجا(کلیک کن)

نظرات 3 + ارسال نظر
اعظم سبحانی شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:33 ق.ظ http://1341abcd.blogfa.com

سلام

زن در موقعیتهای مختلف ( خواهر ؛ مادر ؛ و همسر ) بودن ؛ ارزشهای مختلفی دارد و هم حق و حقوقهای مختلف !!!

من فکر میکنم ؛ لااقل در فرهنگ و جامعه ی ما توانسته که موقعیت خود را در مقام ؛ خواهری و مادری بدست بیاورد ؛ ولی در موقعیت همسر بودن ؛ به دلیل همان تعصبات پوچ ! و احساس مالکیتی ! که در مردها وجود دارد ؛ نتوانسته جایگاه واقعیه خود را پیدا کند ؛ و به همین دلیل است که همیشه در محیط خانه با همسر و منسوبین او درگیر است .


البته یک مسئله را هم فراموش نکنید ؛ که این مشکلات اصلا ربطی به مذهبمان ؛ اسلام ندارد !!!

شیرزاد شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:23 ب.ظ http://afgarman.blogfa.com

درود دوستم

با جمله ای راجع به طرز افکارم به روزم

لطفا بیا و نظرت رو بگو

حس بودنت زیباست [گل]

شایان شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:24 ب.ظ

یعنى من دیگه نظر ندم؟!!!

نه عزیزم.تو که بعضی وقتا می یای نت و بی وبی هر وقت دوست داشتی نظر بده!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد