حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ترجمه ی ترانه:LIFE FOR RENT ترانه ای از DIDO

                                 I haven't ever really found a place that I call home

هیچ وقت نتونستم جایی رو پیدا کنم که بتونم اسمش رو خونه بذارم
I never stick around quite long enough to make it

هیچ کجا اونقدر گیر نکردم که بتونم این کار رو بکنم
I apologize that once again I'm not in love

ببخشید اگه باز عاشق نیستم
But it's not as if I mind

ولی واقعا منظورم واقعا این نیست
that your heart ain't exactly breaking

که قلبت واقعا نمیشکنه

  


                                                        It's just a thought, only a thought

این فقط یک اندیشه بود، یک اندیشه

But if my life is for rent and I don't learn to buy

اما اگه زندگیم اجاره ای باشه و من یاد نگیرم که بتونم اون رو بخرم
Well I deserve nothing more than I get

پس لیاقتم بیشتر از این نیست
Cos nothing I have is truly mine

چون چیزایی که دارم واقعا مال من نیست

I've always thought
that I would love to live by the sea

همیشه فکر می کردم که عاشق زندگی کردن کنار دریام
To travel the world alone

و تنهای تنها دنیا رو سفر کنم
and live more simply

و زندگی ساده ای داشته باشم
I have no idea what's happened to that dream

نمی فهمم که چی سر اون همه رویا اومد!
Cos there's really nothing left here to stop me

چون دیگه اینجا چیزی نمونده که منو پای بند کنه

It's just a thought, only a thought

این فقط یک اندیشه بود، یک اندیشه

But if my life is for rent and I don't learn to buy

اما اگه زندگیم اجاره ای باشه و من یاد نگیرم که بتونم اون رو بخرم
Well I deserve nothing more than I get

پس لیاقتم بیشتر از این نیست
Cos nothing I have is truly mine

چون چیزایی که دارم واقعا مال من نیست



But if my life is for rent and I don't learn to buy

اما اگه زندگیم اجاره ای باشه و من یاد نگیرم که بتونم اون رو بخرم
Well I deserve nothing more than I get

پس لیاقتم بیشتر از این نیست
Cos nothing I have is truly mine

چون چیزایی که دارم واقعا مال من نیست



While my heart is a shield and I won't let it down

قلبم برام حکم سپر رو داره و نمیذارن هیچ وقت از بین بره
While I am so afraid to fail so I won't even try

و چون از مرگ می ترسم هیچ وقت سعی نخواهم کرد
Well how can I say I'm alive

خب، چطور می تونم بگم که زندم؟

if my life is for rent and I don't learn to buy

اما اگه زندگیم اجاره ای باشه و من یاد نگیرم که بتونم اون رو بخرم
Well I deserve nothing more than I get

پس لیاقتم بیشتر از این نیست
Cos nothing I have is truly mine

چون چیزایی که دارم واقعا مال من نیست



if my life is for rent and I don't learn to buy

اما اگه زندگیم اجاره ای باشه و من یاد نگیرم که بتونم اون رو بخرم
Well I deserve nothing more than I get

پس لیاقتم بیشتر از این نیست
Cos nothing I have is truly mine

چون چیزایی که دارم واقعا مال من نیست
Cos nothing I have is truly mine

چون چیزایی که دارم واقعا مال من نیست
Cos nothing I have is truly mine

چون چیزایی که دارم واقعا مال من نیست
Cos nothing I have is truly mine

چون چیزایی که دارم واقعا مال من نیست

                                  “Translated by: nj_plainclothesman@yahoo.com

www.hottranslatedlyrics.blogfa.com  

نظرات 3 + ارسال نظر
رکسانا از زندگى زیباست شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:28 ق.ظ http://sepide.rozblog.com

سلام
مرسى که اومدید.
دوست داشتم نظر تخصصى ترى راجع به نوشته هاى(حرف ناگفته ،صدف،اشک،نقاش،آتش) مى دادین.حالا نه جز به جز ،در کل براى همشون یک چیزى میگفتین حتى اگر این باشه که بنویسید خوشتون نیومده چون که من دنبال پیشرفت توى این زمینه هستم دوست دارم نظر افراد مختلف رو بدونم.

پسرک عاشق(ایمان) شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:26 ب.ظ http://emansy.blogfa.com/

سلام وب قشنگی داری

لینکیدمت؟؟؟!!!!

باباااااااای!!!!!!!!!

ava یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:05 ب.ظ http://WWW.AVVVVA-75.BLOGFA.COM

خدایـــا ؛



ایـن روزهــا حرفهـــایم



بویـــِ نـ ـاشـــکری می دهنــد ...



امـــا تـــو...



بـه حســـاب تنهــ ــ ـایی و درد دلــ بگـــذار...!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد