حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

خموش باش قلب من...

خموش باش قلب من,تا طلوع سپیده دم; 

خموش باش گر چه طوفان, 

در اعماق قلب تو,ریشخندت می کند! 

خموش باش قلب من 

تا رسیدن صبح, 

هر که صبورانه,بامدادان را انتظار کشد 

سپیده دم 

او را, 

عاشقانه در آغوش خواهد کشید. 

 

                                                                              جبران خلیل جبران 

 

 *برای دونستن بیشتر از جبران,اینجا کلیک کنید. 

 *یکی از بهترین عاشقانه نویس های جهان رو جبران می دونم! 

 *جبران معشوقه ای به نام ماریا(یا ماری,اگه اشتباه نکنم!) داشت, 

که بعدها,بعد از مرگ جبران,تمام نامه هاش به ماری,توسط پائولو 

کوئلیو,با سختی و زحمت فراوان,جمع آوری می شه و حاصلش 

می شه کتابی به شدت خواندنی با نام عاشقانه های یک پیامبر 

(بعضی هاش رو تو وب گذاشتم). 

 *دین جبران مسیحی هست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد