حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

کشف هنرمند...

 هرگز نباید کم ترین اهمیتی بدهید که شمای هنرمند را به اصطلاح 

کشف کنند.برای آگاهی از استعدادها و محدودیت هاتان,هیچ کس 

مناسب تر از خودتان نیست.اگر روزی بگذارید توسط اندیشه و عقیده 

ای بیگانه مسموم بشوید,بی شک می میرید. 

 

                                                                                     پائولو کوئلیو 

                                                                                       مکتوب 2 

 

 *برای دونستن بیشتر از پائولو,اینجا کلیک کنین. 

 *اگه چند نفر تاثیرگذار در زندگی مو بخوام اسم ببرم,یکیش پائولوست! 

جدی می گم! 

 *اساسا کتابی به نام مکتوب 2 وجود خارجی نداره!کتابی تو ایران به این 

نام وارد بازار شد و از قضا خیلی هم فروخت!بعدا مشخص شد این کتاب رو 

سوء استفاده کننده گان از محبوبیت پائولو,با گلچین بخش هایی از کتاب  

های اون,در این کتاب,انجام دادن!اما الان چون همه به این نام می شناسن, 

من هم مجبور شدم به این نام ذکر کنم!

 *من عادت ندارم الکی کتابی رو معرفی کنم!اونم من,با این سخت پسندی 

که دارم!یازده دقیقه و زهیر رو حتما بخونین. 

 *دنیای پائولو,خواسته یا ناخواسته,با عرفان شرق,گره خورده. 

 *اولین کتابی که از پائولو خوندم,اول راهنمایی بودم.کتابی با نام کیمیاگر. 

تنها کتاب پائولو که سبک روایت قصه گونه داره. 

 *در مورد مطلب "عاشقانه های من و خدا!..."حتما نظر بذارید.

نظرات 1 + ارسال نظر
مطهر جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:11 ب.ظ http://modara.blogfa.com

با سلام و سپاس فراوان
جالب بود.خیلی بهره بردم.ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد