حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

خوشبختی...

 خوشبختی یعنی باور کنی که انسان های نوآور همواره برای  

شکستن حصارها بدنام شده اند,پس زندگی ات را زندگی کن  

و منتظر تائید و تحسین دیگران نباش. 

 

                                                                         آناهیتا مافی 

 

 *اول بار با نوشته های آناهیتا,تو ماهنامه ی موفقیت آشنا شدم. 

 *چند سالی هست که واسه ماهنامه ی موفقیت می نویسه. 

 *نوشته هاش توی ماهنامه هم درباره ی خودسازی و اعتماد به نفس 

و ... هست.

نظرات 2 + ارسال نظر
منصور پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:43 ب.ظ http://WWW.MANSOURGHOLIZADEH89.BLOGFA.COM

سلام

با احترام قسمت سوم داستان نمای دور از نزدیک منتظر راهنمایی من از شماست بسیار سپاس گذارم................

پرنده جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:36 ق.ظ http://GHAFASETARIK.PERSIANBLOG.IR

به نظر من بهترین تعریف واسه خوشبختی اینه:
خوشبختی یعنی فاصله بین این بدبختی تا اون بدبختی. اینطوری اگه آدم بشینه و حساب کنه میفهمه بیشتر لحظه های عمرش خوشبخته..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد