حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

پس از غروب تواند بود!

وقتی, 

چشمان بی گناه من,از رنگ ابرها, 

فرمان کوچ را, 

تا انزوای مرگ; 

نادیده خوانده است. 

وقتی که قلب من, 

خرد و خراب و خسته, 

از کار مانده است; 

چیزی پس از غروب تواند بود! 

 

                                                                                  فریدون مشیری 

 

 *برای دونستن بیشتر از مشیری,اینجا کلیک کنین. 

 *دنیای مشیری رو دوس دارم.شعراش واقعا زیباست. 

 *اول بار سال 77 شعر کوچه رو که خوندم,عاشقش شدم! 

 *همین طور شعر پر کن پیاله را! 

نظرات 2 + ارسال نظر
پونه سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:41 ق.ظ http://jojo-bijor.mihanblog.com

وقتی که قلب من,

خرد و خراب و خسته,

از کار مانده است;

sohrabsaa سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:37 ق.ظ http://dargolestane.persianblog.ir

سلامو خیلی ممنون شما هم وبلاگ زیبایی داری. منو با نام "در گلستانه" لینک کن و بگو با چه نامی لینکت کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد