حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

طنین سکوت

 انگشتانش کلاویه های سرد پیانو را لمس می کرد,روح زندگی در او زلال  

و جاری بود.اما او چیزی نمی شنید.اشاره ی اول و سکوت,اشاره ی دوم  

و سکوت,اشاره ی سوم و ... زندگی همچنان امیدوار در دوستان او جریان  

داشت,اما باز هم سکوت بود و سکوت.آن قدر این سکوت ها را تکرار کرد تا  

تمام دنیا را طنین او فرا گرفت. 

 

                                                                       ماهنامه ی موفقیت 

 

 *برای خوندن ماهنامه ی موفقیت,اینجا کلیک کنین. 

 *دور زمانی,یکی از خواننده های پروپاقرصش بودم! 

 *خیلی خیلی کم پیش اومده که بخوام ماهنامه ای رو اصرار به خوندنش 

کنم! 

 *ارزشش رو داره!خوندنش رو می گم! 

 *تو زندگی من بی تاثیر نبود! 

 *سعی می کنم بیشتر ازش بذارم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد