حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

اگر کسی بتواند...

 اگر کسی بتواند بی قید وشرط,محبوبش را دوست بدارد,دارد عشق 

به خدا را نشان می دهد.اگر عشق به خدا را تجلی بدهد,هم نوعش 

را هم دوست می دارد.و اگر هم نوعش را دوست بدارد,خودش را هم 

دوست می دارد.اگر خودش را دوست بدارد,همه چیز بر می گردد سر 

جای خودش.تاریخ هم عوض می شود. 

 

                                                                                      پائولو کوئلیو 

                                                                                           زهیر 

 

 *برای دونستن بیشتر از پائولو,اینجا کلیک کنین. 

 *اگه چند نفر تاثیرگذار در زندگی مو بخوام اسم ببرم,یکیش پائولوست! 

جدی می گم! 

 *کتاب زهیر به نوعی زندگی خود پائولوست!و اتفاقاتی که برای همسرش 

می افته و این میون پائولو به خودش و شناخت خودش می رسه! 

 *اگه اشتباه نکنم نام کتاب رو بر مبنای واژه ای عربی(روشنایی) انتخاب 

کرده.

 *من عادت ندارم الکی کتابی رو معرفی کنم!اونم من,با این سخت 

پسندی که دارم!زهیر رو حتما بخونین. 

 *دنیای پائولو,خواسته یا ناخواسته,با عرفان شرق,گره خورده. 

 *اولین کتابی که از پائولو خوندم,اول راهنمایی بودم.کتابی با نام 

کیمیاگر.تنها کتاب پائولو که سبک روایت قصه گونه داره.

نظرات 2 + ارسال نظر
مرتضی پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:39 ق.ظ http://lovedesign.blogsky.com/

سلام
خیلی جالب بود من عاشق پائولو کوئلیو هستم
کتاب کیمیاگرشو خوندم محشره تو هم اگه نخوندی برو بخون
ممنون که به من سر زدی

معلم روستا جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:28 ق.ظ http://villageteacher.persianblog.ir

سلام
دوست داشتن بزرگترین موهبت الهی است.دوست داشتنی صادقانه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد