حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ترجمه ی ترانه:ALL THAT,ترانه ای از CARLY RAE JEPSEN

[Verse 1]

I wanna play this for you all the time

I wanna play this for you when you're feeling used and tired

I wanna make the best of you and more

Just let me in your arms

Just let me in your arms

میخوام تمام مدت اینو (این آهنگ رو) واست پخش کنم

میخوام وقتی حس میکنی فرسوده و خسته شدی، اینو واست  

پخش کنم

میخوام تو رو از شرایط بدی که داری خارج کنم، و حتی بیشتر، تو رو  

توی بهترین حالت قرار بدم

فقط بذار تو آغوشت باشم

فقط بذار تو آغوشت باشم

[Verse 2]

I'll be the magic you ever see

You can always rely on me

To help you do what you want to do

I wanna be the best you've ever known

Just let me in your arms

Just let me in your arms

من جادویی میشم که تا الان دیده بودی (و میبینی)

تو میتونی همیشه، برای اینکه کمکت کنم

کاری که میخوای رو انجام بدی، بهم تکیه کنی

میخوام بهترین کسی باشم که تا حالا میشناختی

فقط بذار تو آغوشت باشم

فقط بذار تو آغوشت باشم

[Chorus]

Show me if you want me

If I'm all that

I will be that

I will be your friend

Show me if you want me

If I'm all that

I will be that

I will be your friend

اگه منو میخوای،

اگه من خیلی جذاب ـم، نشونم بده

همونی میشم که تو میخوای

من دوستت خواهم بود

اگه منو میخوای،

اگه من خیلی جذاب ـم، نشونم بده

همونی میشم که تو میخوای

من دوستت خواهم بود

[Verse 3]

I'll be your lighthouse when you're lost to see

I'll keep my light on, baby, you can always come to me

I wanna be the place you call your home

Just let me in your arms

Just let me in your arms

وقتی که گم شدی، واسه اینکه راه رو ببینی، برات فانوس میشم

چراغم رو روشن نگه میدارم، عزیزم، تو همیشه میتونی به سمت من  

بیای

میخوام اونجایی باشم که تو بهش میگی خونه ـت

فقط بذار تو آغوشت باشم

فقط بذار تو آغوشت باشم

[Chorus]

[Bridge]

When you need me

I will never let you come apart

When you need me

I will be your candle in the dark

When you need someone

Oh, let me be the one

The only one

And the only one

And the only one

وقتی بهم نیاز داری

هرگز نمیذارم شکست بخوری

وقتی بهم نیاز داری

برات مثل شمعِ در تاریکی میشم

وقتی به یه نفر نیاز داری

بذار من اون کس باشم

تنها کس

و تنها کس

و تنها کس

[Chorus]

(Chorus - Variation](x2]

(Show me if you want me)

Show me if you want me

If I'm all that

(And I will be your friend)

I will be that

I will be your friend

(Show me if you want me)

Show me if you want me

If I'm all that

(And I will be your friend)

I will be that

I will be your friend

(اگه منو میخوای، نشونم بده)

اگه منو میخوای،

اگه من خیلی جذاب ـم، نشونم بده

(من دوستت خواهم بود)

همونی میشم که تو میخوای

من دوستت خواهم بود(اگه منو میخوای، نشونم بده)

اگه منو میخوای،

اگه من خیلی جذاب ـم، نشونم بده

(من دوستت خواهم بود)

همونی میشم که تو میخوای

من دوستت خواهم بود

[Outro]

I will be that

I will be your friend

Oh, show me that you care

I will be that

I will be your friend

Just show me that you care

همونی میشم که تو میخوای

من دوستت خواهم بود

نشونم بده که بهم اهمیت میدی

همونی میشم که تو میخوای

من دوستت خواهم بود

فقط نشونم بده بهم اهمیت میدی 

 

 *برای دونستن بیشتر از کارلی,اینجا کلیک کنین.

 *کسی هم هست که کال می میبی(به من شاد زنگ بزن) رو

نشنیده باشه؟!

 *دختره ی لوس!

 *به عنوان یه خواننده ی معمولی می شناسمش!

 *اصلیتش کاناداییه.

 *ترانه هاش هم ریتمیکه و هم از لحاظ فضا و ... کیفیت داره. 

 *تو کانادا ایدل سوم شده بود!همین راه رو واسش باز کرد! 

 *در کل امروزی و جوون پسند!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد