حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ده سالم بود!...

عمویم گفت: 

چه جوری به مدرسه می روی؟؟ 

گفتم: با اتوبوس 

پوزخندی زد و گفت: 

من وقتی به سن تو بودم ده کیلو متر پیاده می رفتم ... 

عمویم گفت : 

چقدر بار را می توانی بلند کنی؟ 

گفتم: یک گونی برنج ... 

پوزخندی زد و گفت: من وقتی هم سن تو بودم 

یک گاری را به حرکت در می آوردم و یک گوساله را بلند می کردم ... 

 عمویم گفت: 

تا حالا چند بار دعوا کرده ای؟ 

گفتم: دو بار و هر دو بار هم کتک خوردم ... 

پوزخندی زد و گفت: من وقتی هم سن تو بودم 

هر روز دعوا می کردم و هیچ وقت هم کتک نمی خوردم ... 

 عمویم گفت: 

چند سالته ؟ 

گفتم: نه سال و نیم ... 

بادی به غبغب انداخت و گفت من وقتی سن تو بودم 

ده سالم بود...! 

 

                                                                 شل سیلور استاین 

 

 *برای دونستن بیشتر از شل,اینجا کلیک کنین.

 *بعضی از شعراشو دوس دارم.حالت سادگی که تو شعراش هست  

واقعا به دل می شینه.

 *چند سال پیش آلبومی تو ایران به بازار اومد با نام "من و دوست  

غولم",حتما این آلبوم رو گوش بدین.دو تا از ترانه ها(جایی که پیاده رو  

تموم می شه و من و دوست غولم) شعرش از شل هست.یکی از  

ترانه ها رو برای پخش از وب گذاشته بودم قبلا. 

 *در مورد مطلب "میم,مثل محک!..." حتما نظر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد