حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ترجمه ی ترانه:TOWARDS THE SUN,ترانه ای از RIHANNA

[Chorus X2]

Turn your face

Towards the sun

Let the shadows fall behind you

Don't look back

Just carry on

And the shadows will never find you

صورتتو رو به

خورشید بگیر

بذار سایه ها پشت سرت بیوفتن

به عقب نگاه نکن

فقط به جلو پیش برو

و سایه ها هیچ وقت تورو پیدا نمیکنن

[Verse 1]

Lost in the rock and roll

Got lost in a promise

Of a love I never know

Shadows chase me far from home

I remember when my heart was filled with gold

تو راک اند رول گم شدم

در تعهد عشقی سردرگم شدم که هیچ وقت نمیدونستم

سایه ها،دور از خونه دنبالم میکنن

یادم میاد وقتی که قلبم با طلا پر شده بود

[Pre-Chorus 1]

And you know

I've been burned

I've been burned

I've been burned

You've seen me lose control

Its not worth

Its not worth

Its not worth

My Soul

و تو میدونی که

من سوختم

من سوختم

من سوختم

تو دیدی که من کنترلمو از دست دادم

ارزش نداره

ارزش نداره

ارزش روحمو نداره

[Chorus]

[Verse 2]

Lost my faith and trust

You and I know

Gold don't turn to rust

I still swear that we can reign

Like the kings and queens of better yesterdays

اعتماد و اعتقادمو از دست دادم

تو و من میدونیم که

طلا هیچ وقت زنگ نمیزنه

هنوزم قسم میخورم که ما میتونیم پادشاهی کنیم

مثلِ پادشاهان و ملکه هایِ دیروز هایِ بهتر

[Pre-Chorus 2]

Don't you know

I've been burned

I've been burned

I've been burned

You've seen me lose control

Its not worth

Its not worth

Its not worth

My soul

مگه نمیدونی که

من سوختم

من سوختم

من سوختم

تو دیدی که من کنترلمو از دست دادم

ارزش نداره

ارزش نداره

ارزش روحمو نداره (8)

[Chorus]

[Bridge]

Where you gonna go

Where you gonna go

Where you gonna run to

When you get to the edge of the night

Its time you face the sky

جایی که میخوای بری

جایی که میخوای بری

جایی که میخوای به سمتش فرار کنی

وقتی به لبه ی شب نزدیک میشی

وقتشه که رو به آسمون کنی 

 

 *برای دونستن بیشتر از ریحانا,اینجا کلیک کنین. 

 *امسال فک کنم ریحانا,بعد از چند سال زرق و برق ترانه هاش(فقط!),آلبوم 

خوبی داده باشه!این چنتا که خوب بود تا حالا! 

 *ترانه ی آمبرلای ریحانا رو خیلی دوس دارم! 

 *همین طور رولت روسی رو! 

 *و دیاموند و استای!

نظرات 2 + ارسال نظر
ermia شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 07:40 ق.ظ http://dlera53.in

الان ترجمه های منو از انجمن عصر دانلود گذاشتی از کی اجازه گرفتی؟ یا کجا اسم مترجم و منبع رو ذکر کردی؟!

سلام دوست من.عذرخواهی رسمی:
http://hesesabz.blogsky.com/1393/12/24/post-2062/

آلاله یکشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 11:36 ق.ظ

وب خیلی خوبی داری ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد