حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

عشقی آسمانی!...

 میدانم,وحشت هائی که دیروز روح مرا آشفته می نمود,زمینه ای برای 

دردهای آینده ام خواهد بود,همان گونه که شادی هائی که تو به من 

بخشیده ای,سرآمد همه ی شادی هائی خواهد بود که خداوند بر من 

خواهد بخشید.تو عشقی آسمانی,مطمئن و سرشار را که نه بدگمانی 

و نه حسد را می شناسد,به من باز شناساندی! 

 

                                                                                     انوره دوبالزاک 

                                                                                         زنبق دره 

 

 *برای دونستن بیشتر از انوره,اینجا کلیک کنین.  

 *باز هم اول راهنمایی و این بار انوره دوبالزاک و زنبق دره! 

 *هنوز که هنوزه یکی از عاشقانه ترین رمان های جهان می دونم زنبق 

دره رو! 

 *من اصلا عادت ندارم الکی توصیه کنم!حتما بخونین این کتاب رو! 

 *دقیقا وسط امتحانات ثلث(اون موقع هنوز ترم نیومده بود!) این کتاب رو 

توی 3 روز تموم کردم!دوستم خیلی بهم حرف زد.منم گفتم این کتاب  

پیشت باشه,فقط مرد باش و اگه وسوسه شدی و تا آخر تو همین 

روزای امتحانات خوندیش,بیا و اعتراف کن!چند روز بعد اعتراف کرد! 

 *چند صفحه ی اول کتاب و توصیف جزء به جزء که داره تو رو مردد می  

کنه واسه ادامه!ولی کم کم بلایی به سرت می یاره که خواب و خوراک 

رو بی خیال می شی! 

 *چرا من وقتی چیزی رو خیلی دوس دارم انقد توی توصیفش جوگیر 

می شم؟!

 *خود مطلب ۲ خط,توضیحاتش ...!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد