حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

به راستی!...

پولونیوس: خداوندگار من، شهبانو می خواهد هم اکنون با شما سخن بگوید. 

هملت: آن ابر را آنجا می بینید که تقریباً به شکل شتر است؟ 

پولونیوس: به نماز سوگند، به راستی گویی شتری است. 

هملت: گمان می کنم شبیه راسو است. 

پولونیوس: ها، همان پشت راسو. 

هملت: یا انگار نهنگ؟ 

پولونیوس: بله به نهنگ خیلی شباهت دارد. 

هملت: پس، هم اکنون نزد مادرم خواهم آمد. (باخود)  

این مسخرگی ها در آخرین حد توانایی من است. (بلند)  

هم اکنون خواهم آمد. 

پولونیوس: همین را به عرض خواهم رساند. 

 

                                                                           شکسپیر 

                                                                             هملت 

 

 *برای دونستن بیشتر از شکسپیر,اینجا کلیک کنین. 

 *اشعار شکسپیر برای من خاص هستن و زیبا.  

 *رومئو و ژولیت! 

 *هملت! 

 *مکبث!

 *بعد از فیلم شکسپیر عاشق,واقعا عاشق شکسپیر شدم!این فیلمو 

حتما ببینین.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد