حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

چه خوب!...

 قدمی دور می شود. یکدفعه بر می گردد طرف میز. 

 - وای نه... می کشندت. 

 - به خاطر شما؟ 

 - آره 

 - چه خوب 

 چه خوب که هر وقت گنجشکی ببینی افتاده روی برف مهتابی خانه ات، 

به یاد من بیفتی. چه خوب که هر گاه به کسی بگویی دوستت دارم، به  

یاد ناامیدی من بیفتی. نگاه کن میانه دشت برف گرفته، کلبه سفید را.  

ببین رد دو جفت پا، نزدیک هم تا در کلبه. چرا نمی بینی زاغی سیاه  

سفید را که بر جای پای کوچکتر، نک میزند... اسبی سفید با تلالو مهتاب  

روی برف، کنار باغچه کوچک کلبه ایستاده، بوته گل سرخ را بو می کشد.  

نگاه کن، در جای پاها حالا برف آب شده و سبزه های رخشان قد  

کشیده اند. نیمه شب که گرگ ها و زاغی ها به خواب بروند، من دست  

دراز می کنم و غنچه گل سرخ را می چینم... 

 

                                                                         شهریار مندنی پور 

                                                                                   آیلار 

 

 *برای دونستن بیشتر از شهریار,اینجا کلیک کنید. 

 *کتاب شرق بنفشه ش رو بارها معرفی کردم!کتاب عجیبیه! 

 * نوع روایت داستان های کتاب شرق... واسم جدید بود.گفته هایی که باید  

بگی(به عشقت) و در ذهن می گی!و ناگفته هایی که نباید بگی و ...! 

 *تمام داستان هاش مربوط به شیراز هست.شهر نویسنده ی کتاب. 

 *ایام فاطمیه رو تسلیت می گم.

نظرات 2 + ارسال نظر
shiva جمعه 15 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 12:13 ب.ظ http://shiva-violet.persianblog.ir

دلی داشته باش
که هیچ گاه سنگ نمی شود،
چهره ای که هیچ گاه خسته نمی شود
و لمسی که هیچ گاه آسیب نمی زند …

چارلز دیکنز

+سلام حس سبز...خوبی..؟ :)
انتخاب هاتون همیشه خاصه...مرسییییی...

shiva چهارشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 09:23 ق.ظ http://shiva-violet.persianblog.ir

ممکن است دروغ یکسال بدود ولی راستی در یک روز از او جلو می افتد

مثل آفریقایی


+چ خوب...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد