حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

نگهِ ساده ی!...

تو چه دانی که پسِ هر نگهِ ساده ی من... 

چه جنونی 

چه نیازی، 

چه غمی ست؟ 

 

                                                               مهدی اخوان ثالث 

 

 *برای دونستن بیشتر از اخوان,اینجا کلیک کنین. 

 *توی شعرای معاصر,واسه من سنگین ترینه! 

 *شاید دلیلش پیچیدگی و وزن خاص اشعار خراسانی باشه! 

 *زمستان است! 

 *اگه اشتباه نکنم شعر "زمستان است" خطاب به احمد شاملو سروده شد. 

 *در مورد کودتای ۲۸ مرداد البته!

نظرات 1 + ارسال نظر
سیما چهارشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 10:18 ب.ظ http://golhayesheypoori.blogfa.com/

خبـــــر بــــــه دورترین نقطه ی جهان برسد

نخواست او به منِ خسته بــی گمان برسد

شکنجه بیشتر از این؟ که پیش چشمِ خودت

کسی کــــــه سهم تو باشد به دیگران برسد

چه می کنی؟ اگر او را که خواستی یک عمر

بـــه راحتی کسی از راه نـاگهـــــــان برسد،...

رهــــــا کنی بــــــرود از دلت جــدا بـــــاشد

به آن کـــه دوست تَرَش داشته به آن برسد

رهـــــــا کنی بروند و دو تا پرنده شوند

خبر بـــه دورترین نقطه ی جهان برسد

گلایـــه ای نکنی بغض خـویش را بخــــــوری

که هق! هق!... تو مبادا به گوششان برسد

خدا کند کــه... نه! نفرین نمی کنم... نکند

به او کـــــــه عاشق او بوده ام زیان برسد

خدا کند فقط این عشق از سرم برود

خدا کند کــه فقط زود آن زمان برسد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد