حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

بدبختی خاص خود!...

 خانواده های خوشبخت همه به مثل هم اند، اما خانواده های  

شوربخت هر کدام بدبختی خاص خود را دارند. 

 

                                                                                 لئو تولستوی 

                                                                  آنا کارنینا 

 

 *برای دونستن بیشتر از تولستوی,اینجا کلیک کنین. 

 *جنگ و صلح! 

 *و همین طور آنا کارنینا! 

 *اول بار دوستی کتاب جنگ و صلح رو بهم معرفی کرد.و من نام تولستوی  

رو اونجا شنیدم.مردد بودم واسه خوندنش!ولی بعد فهمیدم برد کردم! 

 *کوپن تقلبی رو هم خوندم. 

 *اینجا رو هم بخونین ضرر نکردین!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد