حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

چگونه؟!...

چگونه پیدایت کنم ؟ 

وقتی به یاد نمی‌آورم 

چگونه گم‌ات کرده‌ام 

 

                                                               گروس عبدالملکیان 

 

 *برای دونستن بیشتر از عبدالملکیان,اینجا کلیک کنین. 

 *اگه چند شاعر جوان بخوام اسم ببرم که دارن آروم آروم خودی نشون  

می دن و امیدوار می کنن ما رو به ظهور سهراب ها و نیماهای جدید, 

یکیش گروس هست! 

 *اینجا می تونین سایت رسمی ش رو ببینین.

نظرات 1 + ارسال نظر
shiva پنج‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 08:33 ب.ظ http://shiva-violet.persianblog.ir

تلخم مپیچ ای دوست تلخم

آری رهایم کن در این مرداب جانکاه

بگذار در این واپسین دم

با درد خود دلگرم باشم

ناگاه

تیری از کمین برخاست بنشست

تا پر میان سینه ی من

دیدم که جنگل سنگ شد در دیدگانم

شب نرم نرمک ریخت در رود روانم

صیاد من کیست ؟

جز شاخ های سرکش پر شوکت دیرینه ی من

بگذار و بگذر

بگذار در این واپسین دم

گه گاه بالیسیدن خوناب خود

سرگرم باشیم



از نصرت رحمانی

+فوق العادس...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد