حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ترجمه ی ترانه:I CAN'T REMEMBER TO FORGET YOU,ترانه ای از RIHANNA FT. SHAKIRA

[Shakira]

I left a note on my bedpost

یه یادداشت نوشتم گوشه ی چارچوب تختم

Said not to repeat

Yesterday's mistakesگفتم که دیگه اشتباه گذشته تکرار نمیشه

What I tend to do

When it comes to you

همون کاری رو که میل به انجامش داشتم ، وقتی به تو میرسیدم

I see only the good

Selective memory

از کل حافظه و خاطراتم ، خوباش به یادم مونده

The way he makes me feel, yeah

حسی رو که اون(مذکر) بهم میده ، آره

Gotta hold on me

باید باهام بمونه

I've never met someone so different

هیچ موقع کسی و انقد متفاوت ملاقات نکرده بودم

Oh here we go

برو که رفتیم

He a part of me now

حالا اون  قسمتی از منه

He a part of me

حالا اون جزوی از وجود منه

So where you go I follow, follow, follow

پس هر جا که بری ، دنبالت میام ، همراهت میام ، همراهت میام

Oh, oh, oooh, oh

Oh, oh, oooh, oh

I can't remember to forget you

به یاد نمیارم که فراموشت کرده باشم

Oh, oh, oooh, oh

Oh, oh, oooh, oh

I keep forgetting I should let you go

هنوزم یادم میره که قرار بود ازت دست بکشم

But when you look at me

ولی وقتی به من نگاه میکنی

The only memory is us kissing in the moonlight

تنها خاطره ای که برام تداعی میشه بوسه ای که توی نور ماه داشتیم

Oh, oh, oooh, oh

Oh, oh, oooh, oh

I can't remember to forget you

به یاد نمیارم که فراموشت کرده باشم

I can't remember to forget you

به یاد نمیارم که فراموشت کرده باشم

[Rihanna]

I go back again

دوباره به عقب برمیگردم

Fall off the train

از اون قطار پریدم پایین

Land in his bed

درست توی تخ.ت.ش فرود اومدم

Repeat yesterday's mistakes

اشتباهات گذشته رو تکرار میکنم

What I'm trying to say is not to forget

چیزی که سعی دارم بگم اینه که فراموش نکنی

You see only the good, selective memory

از این حافظه و خاطره ، فقط خوبیاش به یادت مونده

The way he makes me feel like

طوری که بهم اون حس و میده

The way he makes me feel

بهم اون حس و میبخشه

I never seemed to act so stupid

قرار نبود انقدر با حماقت رفتار کنم

Oh here we go

برو که رفتیم

He a part of me now

حالا اون(مذکر) ، قسمتی از منه

He a part of me

حالا اون جزوی از وجود منه

So where he goes I follow

پس هرجا که بره دنبالش میرم

[Chorus]

Oh, oh, oooh, oh

Oh, oh, oooh, oh

I can't remember to forget you

به یاد نمیارم که فراموشت کرده باشم

Oh, oh, oooh, oh

Oh, oh, oooh, oh

I keep forgetting I should let you go

هنوزم یادم میره که قرار بود ازت دست بکشم

But when you look at me

ولی وقتی به من نگاه میکنی

The only memory is us kissing in the moonlight

تنها خاطره ای که برام تداعی میشه بوسه ای که توی نور ماه داشتیم

Oh, oh, oooh, oh

Oh, oh, oooh, oh

I can't remember to forget you

به یاد نمیارم که فراموشت کرده باشم

I rob and I kill to keep him with me

غارت میکنم و میکُشم تا اون و پیش خودم نگه دارم

I do anything for that boy

برای اون هرکاری میکنم

I'd give my last dime to hold him tonight

آخرین 1 قرونی جیبم رو هم میدم که امشب درآغ.وش.ش بکشم

I do anything for that boy

برای اون  هرکاری میکنم

I rob and I kill to keep him with me

میچاپمو و میکُشم تا اون(مذکر)  و پیش خودم نگه دارم

I do anything for that boy

برای اون هرکاری میکنم

I'd give my last dime to hold him tonight

آخرین 1 قرونی جیبم رو هم میدم که امشب درآغوشش بکشم

I do anything for that boy

برای اون هرکاری میکنم

Oh, oh, oooh, oh

Oh, oh, oooh, oh

I can't remember to forget you

به یاد نمیارم که فراموشت کرده باشم

Oh, oh, oooh, oh

Oh, oh, oooh, oh

I keep forgetting I should let you go

هنوزم یادم میره که قرار بود ازت دست بکشم

But when you look at me

ولی وقتی به من نگاه میکنی

The only memory is us kissing in the moonlight

تنها خاطره ای که برام تداعی میشه بوسه ایه که توی نور ماه داشتیم

Oh, oh, oooh, oh

Oh, oh, oooh, oh

I can't remember to forget you

به یاد نمیارم که فراموشت کرده باشم

But when you look at me

ولی وقتی به من نگاه میکنی

The only memory is us kissing in the moonlight

تنها خاطره ای که برام تداعی میشه بوسه ایه که توی نور ماه داشتیم

Oh, oh, oooh, oh

Oh, oh, oooh, oh

I can't remember to forget you

به یاد نمیارم که فراموشت کرده باشم. 

 

 *برای دونستن بیشتر از ریحانا,اینجا کلیک کنین. 

 *برای دونستن بیشتر از شکیرا,اینجا کلیک کنین. 

 *بالاخره شکیرا خانم وقت کرد و به کار اصلیش(موسیقی) رسید!  

 *شکیرا اول سعی کرد مخ تنیسور معروف اسپانیا رو بزنه!نشد!رفت سراغ  

بارسا!.

 *امسال فک کنم ریحانا,بعد از چند سال زرق و برق ترانه هاش(فقط!),آلبوم 

خوبی داده باشه!این چنتا که خوب بود تا حالا! 

 *ترانه ی آمبرلای ریحانا رو خیلی دوس دارم! 

 *همین طور رولت روسی رو! 

 *و دیاموند و استای! 

 *اولین آلبوم شکیرا رو یادتونه؟رگه هایی از عربی افریقایی توش بود.دیوونه ش  

شدم! 

 *آلبومی رو هم چن سال پیش داد که رگه هایی از امریکای جنوبی توش بود. 

اونم عالی بود!

نظرات 1 + ارسال نظر
سام دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:43 ب.ظ http://justyouo.blogfa.com/

TnX...
AZ
wEbEtON

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد