حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ترجمه ی ترانه:FINALLY FOUND YOU,ترانه ای از ENRIQUE IGLESIAS

You know im goin get ya

میدونى که دارم میام ببرمت

Whatever it takes, get there

هر چیزی که لازم باشه،میارم!

No I won’t drop you

نه من ترکت نمیکنم

Like everybody else does

مثل بقیه که این کارُ کردن!(ترکت کردن)

Forget about your friends they don’t care where we go

(دوستاتُ فراموش کن!واسه اونا مهم نیست ما کجا میریم(به کجا میرسیم

If they do , wouldn’t lost in a crowd of people

اگه واسشون مهم بود،بین جمعیت گم نمیشدن

I’ve been looking for you forever baby we go

من دنبالت میگشتم عزیزم!برای همیشه میریم

Together baby we go, we go

با هم میریم عزیزم،میریم

In this crazy world the choices I’ve only got a few

توی این دنیای دیوونه،انتخابایی که من داشتم خیلی کم بودن

Either you’re coming with me, or I’m coming with you

یا تو با من میای یا من با تو میام!

Cause I finally found, I finally found you

چون من بالاخره پیدات کردم!بالاخره پیدات کردم!

You never have to worry if what I say is true

هرگز نباید نگران درست یودن چیزایی که میگم باشی!

Girl I’ve been looking for you

دختر من دنبالت میگشتم

And when I saw you I knew

و وقتی دیدمت میدونستم

That I finally found, I finally found you

که بالاخره پیدا کردم!بالاخره پیدات کردم!

[beat break]

I’m coming I’ll get ya

دارم میام،میبرمت!

We have a connection, that’s right

 یه ارتباطی بین ماست!این واقعیته!

This girl I’m not letting go

من این دخترُ وِل نمیکنم!

I’m gonna make you feel right, oh yeah

کارى میکنم حس درستی داشته باشى

Forget about your friends they don’t care where we go

دوستاتُ فراموش کن اونا براشون مهم نیست ما به کجا میرسیم

If they do look them hostile bad people

اگه براشون مهم باشه توی جمعیت گم نمیشن

I’ve been looking for you forever baby we go

من دنبالت میگشتم عزیزم برای همیشه میریم

Together baby we go, we go

با هم میریم عزیزم،میریم

In this crazy world the choices I’ve only got a few

توی این دنیای دیوونه،انتخابایی که من داشتم خیلی کم بودن

Either you’re coming with me, or I’m coming with you

یا تو با من میای یا من با تو میام!

Cause I finally found, I finally found you

چون من بالاخره پیدات کردم!بالاخره پیدات کردم!

You never have to worry if what I say is true

هرگز نباید نگران درست بودن چیزایی که میگم باشی

Girl I’ve been looking for you

دختر من دنبالت میگشتم

And when I saw you I knew

و وقتی دیدمت میدونستم

That I finally found, I finally found you

که بالاخره پیدا کردم

[beat break]

I finally found, I finally found you

بالاخره پیدا کردم!بالاخره پیدات کردم!

[Sammy Adams]

Yeah, can I get love, too much to ask for

میتونم عشقتُ داشته باشم؟چیز زیادیه که بخوام؟

Really so tough, fight yourself, move away

واقعا سخته که با خودت بجنگی و فرار کنی

Way to s*x in the drums

_

Got my hands full, grabbing on skirt, skirts

دستم پر از دامناییه که قاپیدم!

Hands up, hands up, just flow chilling with ho two cups

دستا بالا!فقط سرما رو با دو تا فنجون دور کن

Can’t stop spilling, cause i’m drunk as f-ck

نمیدونم دست از خوردن بردارم!بدجور مستم!

And my song comes on, and the club goes nuts

و آهنگ من پخش میشه و کلوپ منفجر میشه!

Everytime the song goes, seems to ya sleep, best to ya know

 هربار که که اهنگ پخش میشه،انگار خوابیدی،بهتره بدونی!

Running around, and doing all these shows

این دور و بر میگردم  و همه ی این بازی ها رو ادامه میدم!

Round the whole globe, and come, and you go girl

از همه جای دنیا میان و تو میری دختر!

Ain’t it need to think of it

نیازی نیست بهش فکر کنی

Just wrap for the night, baby live a bit

فقط امشبُ خوش بگذرون،عزیزم یکم زندگی کن

With a place to hit, and your plans to see

با یه جایی واسه منفجر کردن و دیدن اینکه نقشه هات عملی میشن

You can make a scene and party, are you into it

تو میتونی صحنه ی رقص یا پارتی رو تسخیر کنی،از این کار خوشت میاد؟

In this crazy world the choices I’ve only got a few

توی این دنیای دیوونه،انتخابایی که من داشتم خیلی کم بودن

Either you’re coming with me, or I’m coming with you

یا تو با من میای یا من با تو میام!

Cause I finally found, I finally found you

چون من بالاخره پیدات کردم!بالاخره پیدات کردم!

Finally finally finally found you

Finally finally finally found

Finally found, I finally found you

You know I will get ya

میدونی میام و میبرمت…! 

 

 منبع:http://www.enrique4all1.net 

 

 *برای دونستن بیشتر از انریکه,اینجا کلیک کنین. 

 *دیوونه شم!خیلی ساده! 

 *ترانه ی بالاموس و آدیکتد(معتاد) رو خیلی دوس دارم. 

 * ترجمه ی ترانه ی معتاد رو قبلا تو وب گذاشته بودم.

 *نمی گم بیشتر از پدرش خولیو,ولی لااقل در سطح اون موفق بوده! 

 *همسرش,آنا کورنیکوا,تنیسور مشهور روسیه ست! 

 *تا همین الان هم ازدواجشون رو نه تائید کردن و نه تکذیب! 

نظرات 2 + ارسال نظر
pary سه‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 06:39 ق.ظ

mer30

fatemeh چهارشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:59 ق.ظ

عالی بود مرسی من خیلی دوستش دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد